اخبار داغ

آخرین خبر از ساعت دقیق تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در تهران + مکان مراسم

ساعت دقیق تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و دیگر سرداران شهید اسلام در تهران مشخص شد. مراسم تشییع شهید سردار قاسم سلیمانی فردا، دوشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی در تهران

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت ، پس از عمری مجاهدت بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌ الله خامنه‌ ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

در انتها لازم به بیان است بر اساس اخبار منتشر شده از مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی ، قرار است طبق وصیت ایشان پیکر او در گلزار شهدای کرمان دفن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا