چهره هاسلبریتی ایرانی

آدرس پیج اینستاگرام مانی حیدری دوست پسر ندا جناب

در این مطلب از آدرس پیج اینستاگرام مانی حیدری دوست پسر ندا جناب نوشته ایم به همراه اطلاعات تکمیلی درباره وی و هر آنچه باید راجع به مانی حیدری بدانید. مانی حیدری بیستم تیرماه سال ۱۳۶۸ متولد شده است. گفته می شود این بازیگر به تازگی با مانی حیدری وارد رابطه دوستی شده است.

پیج اینستاگرام مانی حیدری
پیج اینستاگرام مانی حیدری

آدرس اینستاگرام

instagram.com/mani.heidari

جزئیاتی درباره زندگی

فیلم چهره به چهره اولین بازی مانی حیدری به کارگردانی علی ژکان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال در جستجوی آرامش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مانی حیدری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید هاشم‌پور، علی عمرانی، شیوا خنیاگر و مصطفی طاری را تجربه کرد.

مانی حیدری در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مانی حیدری در این سال، بازیگری در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

ندا جناب ٢٣ فروردین سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته کارشناسی رشته حقوق از دانشگاه آزاد نجف آباد است. ندا جناب بعدها در رشته مدیریت رسانه (مدیا) تحصیل کرد. او از کودکی به کار در تلویزیون علاقمند بوده و در دوران دانشجویی در ایران با گروه‌ های فیلمبرداری همکاری می‌ کرده است در لس آنجلس نیز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در برخی از شبکه تلویزیونی خارج از ایران (مانند تپش) مجری و گزارشگر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا