موسیقیموسیقی ایران

آدرس کانال یوتیوب یانی برای دیدن کنسرت آنلاین این موزیسین + زمان پخش

آدرس کانال یوتیوب یانی برای دیدن کنسرت آنلاین این موزیسین به همراه زمان پخش کنسرت آنلاین یانی آهنگساز مشهور همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب.

یوتیوب یانی
یوتیوب یانی
به دنبال اجراهای خانگی و آنلاین هنرمندان برای تشویق مردم به ماندن در خانه، یانی آهنگساز و نوازنده سرشناس یونانی نیز کنسرتی آنلاین ترتیب داده است.

یانیس کریسومالیس موسیقیدان، آهنگساز و پیانیست یونانی ملقب به یانی، از کنسرتی آنلاین در صفحه رسمی خود در سایت یوتیوب خبر داده است.

کنسرت آنلاین یانی سه‌شنبه ۱۴ آپریل ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق آمریکا – هشت و نیم صبح به وقت تهران – در صفحه یوتیوب این آهنگساز برگزار می‌شود.

موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک و موسیقی جهان است. این آهنگساز با کنسرت «یانی، زنده در آکروپولیس» به شهرتی فراگیر دست یافت به‌طوری‌که آلبوم این اجرا با فروش بیش از ۷ میلیون نسخه به دومین کنسرت موسیقی ویدئویی پرفروش تاریخ جهان بدل شد.

صفحه یوتیوب این خواننده نزدیک به یک میلیون و سیصدهزار نفر دنبال‌کننده دارد.

لینک آدرس کانال یوتیوب یانی:

youtube.com/channel

یانیس کریسومالیس ۱۴ نوامبر ۱۹۵۴ در کالاماتا به دنیا آمد. یانی با کنسرت یانی، زنده در آکروپولیس به شهرت رسید، به‌طوری‌که این آلبوم با فروش بیش از ۷ میلیون نسخه، دومین کنسرت موسیقی ویدئویی پرفروش تاریخ است. علاوه بر آن، یانی به دلیل اجرا در مکان‌های تاریخی از قبیل تاج محل در هند، شهر ممنوعه در چین، برج خلیفه در امارات متحده عربی کاخ کرملین در روسیه، دژ اِل‌مورو در پوئرتوریکو شهر باستانی جبییل در لبنان تئاتر رومی کارتاژ در تونس کاخ لاکشمی ویلاز در هند اهرام مصر و ابوالهول بزرگ جیزه و جبل القلعه در اردن شناخته شده‌است.

دست‌کم ۱۶ آلبوم یانی رتبهٔ نخست را در دسته‌بندی «آلبوم عصر نوی برتر» مجله بیلبُرد به‌دست آورده‌اند، و دو آلبوم در زمان من و جرئت آرزو نامزد جایزه گرمی شده‌اند تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی، یانی دربرابر بیش از ۲ میلیون نفر در ۲۰ کشور دنیا کنسرت زنده اجرا کرده و آلبوم‌هایش فروشی بیش از ۲۰ میلیون نسخه داشته‌اند ساخته‌های یانی در برنامه‌های تلویزیون‌های تجاری، و به ویژه برای رخدادهای ورزشی استفاده شده‌اند، و از دیرباز در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تلویزیون‌های همگانی مؤثر بوده‌اند. او موسیقی فیلم نیز کار کرده‌است و ساخت موسیقی برای یک آگهی تلویزیونی شرکت بریتیش اِروِیز که برندهٔ جایزه شد را عهده‌دار بوده‌است.

یانی به ترکیب موسیقی الکترونیک سینث‌سایزر با ارکستر سمفونی، محبوبیت کامل بخشید. او در خلق موسیقی خود از موسیقی‌دانانی با ملیت‌های گوناگون استفاده نموده‌است و انواعی از سازهای جالب توجه را بکار گرفته‌است. از پی تأثیراتی که یانی از فرهنگ‌های گوناگون جهان پذیرفته‌است، او را «هنرمند جهانی حقیقی»، و موسیقی‌اش را که گفته می‌شود بازتابی از فلسفهٔ «یک دنیا، یک‌نفر» وی است «آمیزه‌ای از گلچین نواهای قومی» لقب داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا