اخبار داغورزشی

آشنایی با مسعود پژو ملی پوش تیر اندازی که بر اثر کرونا فوت کرد + عکس اطلاعات تکمیلی

آشنایی با مسعود پژو ملی پوش تیر اندازی که بر اثر کرونا فوت کرد همچنین عکس و اطلاعات تکمیلی درباره مسعود پژو و بیوگرافی این ملی پوش تیر و کمان. مسعود پژو از کمانداران خوشنام کشورمان و از ورزشکاران سابق تیم ملی دعوت حق را لبیک گفت. پژو که سال ها عضو تیم ملی تیر و کمان ایران بود، به بیماری کرونا مبتلا شد و در جنگ نابرابر با این ویروس منحوس سرانجام تسلیم و دار فانی را وداع گفت. خبرورزشی این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش به ویژه اهالی تیر و کمان تسلیت عرض می کند.

مسعود پژو ملی پوش تیر اندازی که بر اثر کرونا فوت کرد
مسعود پژو ملی پوش تیر اندازی که بر اثر کرونا فوت کرد

در اینستاگرام رسمی فدراسیون تریر و کمان در خصوص شادروان مسعود پژو نوشته شده:

«متاسفانه مسعود پژو از کمانداران خوش نام کشورمان و از ورزشکاران سابق تیم ملی به دلیل بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
فدراسیون تیراندازی باکمان این ضایعه بزرگ را تسلیت عرض می کند
»

اینستاگرام فدراسیون تیر اندازی با تیر و کمان:  instagram.com/irarchery

توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند. در همین ارتباط دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در خصوص آخرین مبتلایان به کرونا در ایران گفت:

از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

خوشحالیم که تا کنون ۱۲۳۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ نفر رسید. ۳۴۶۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا