چهره هاسلبریتی خارجی

آندره آ بوچلی خواننده مشهور اپرا کیست؟ + ماجرای ابتلای وی به کرونا

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره آندره آ بوچلی خواننده مشهور اپرا و همچنین ماجرای ابتلای وی به کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آندره آ بوچلی با نام کامل آندریا آنجل بوچلی ، خواننده مشهور اپرا متولد ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۵۸ میلادی می باشد.

آندره آ بوچلی در همان کودکی از تنبلی چشم رنج می ‌برد! وی در ۶ سالگی به دلیل علاقه فراوان به موسیقی در آموزشگاهی به یادگیری پیانو پرداخت و هم ‌زمان نیز به فراگیری اپرا روی آورد. او در کنار علاقه‌ ی خود به موسیقی، ورزش را نیز دنبال می ‌کرد؛ در طی یک بازی فوتبال در سن ۱۲ سالگی، با اصابت توپ به چشمان آندره آ بوچلی وی بینایی خود را کامل از دست داد! او پس از این موضوع تصمیم می‌ گیرد با اینکه به پیانو، فلوت و ساکسیفون تسلط داشت، در مدرسه نابینایان ادامه تحصیل دهد. جالب است بدانید بوچلی دکتری خود در رشته ی حقوق دکترای خود را نیز دریافت کرده است!

آندره آ بوچلی در اوایل کار خود، به عنوان آواز خوان در یک سالن پیانو با همسر اول خود یعنی انریکا چنزاتی ملاقات کرد. آنها در ۲۷ ژوئن سال ۱۹۹۲ میلادی ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های آموس متولد سال ۱۹۹۵ میلادی و متئو متولد ۱۹۹۷ میلادی می باشد. این زوج در سال ۲۰۰۲ میلادی از هم جدا شدند.

آندره آ بوچلی در سال ۲۰۰۲ میلادی با مدیر برنامه های خود یعنی ورونیکا برتی آشنا شد و تاکنون نیز با وی زندگی می کند. اگرچه بوچلی نابینا است ، اما بیشتر از هر چیزی در زندگی خود از اسب سواری لذت می برد!

جالب است بدانید در سال ۲۰۰۳ میلادی، بخشی از ساحل یسولو در دریای آدریاتیک ایتالیا به نام آندره آ بوچلی نامگذاری شد!

اما در جدیدترین خبر منتشر شده، آندره آ بوچلی تایید کرد چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده است! اما اکنون در سلامت کامل به سر می ‌برد. بوچلی ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرای کنسرت آنلاین موسیقی برای امید در کلیسای جامع شهر میلان ، رکورد تماشای آنلاین یک کنسرت موسیقی در نوع خود را در شبکه اجتماعی یوتوب ثبت کرد!‌ اجرای آنلاین روز عید پاک در بیست و چهار ساعت نخست به بیش از ۲۸ میلیون و تا روز بیست و ششم ماه می به بیش از ۴۰ میلیون بازدید رسید! وی اعلام کرد پیش از اجرای این کنسرت به ویروس کرونا مبتلا شده بود اما تا پایان ماه مارس به بهبودی کامل رسیده است.

بوچلی با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود دلیل پنهان کردن خبر ابتلا به کرونای خود را ، نگران نکردن طرفدارن خود و تلاش برای حفاظت از حریم خصوصی خانواده‌ خود عنوان کرد. او نمونه خون خود را برای انجام تحقیقات بیشتر و کمک به کشف داروی ویروس کرونا اهدا کرده است!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا