چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا امیرحسین رستمی ممنوع التصویر شد ؟ + ویدیو صحبت های آتشین در برنامه فرمول یک

آیا امیرحسین رستمی ممنوع التصویر شد ؟ به همراه ویدیو صحبت های آتشین در برنامه فرمول یک. شبکه یک و علی ضیا اجازه ادامه حضور به امیرحسین رستمی ندادند. امیرحسین رستمی بازیگر سریال های طنز تلویزیون که مهمان برنامه فرمول یک بود، صحبت های انتقادی و آتشینی در برنامه داشت.

این بازیگر از رفع فیلتر تلگرام تا مقصر دانستن هواپیمایی ماهان و عدم قرنطینه قم که ناگهان برنامه قطع و پیام بازرگانی پخش شد و بعد از بازگشت به استودیو، خبری از او نبود تا با یک ترانه برنامه ادامه پیدا کند.

علی ضیا مجری برنامه فرمول یک بعد از آنکه رستمی به بیرون از محل ضبط برنامه هدایت شد گفت: «به دلیل اینکه صحبت های امیر حسینی رستمی مغایر با فضای ما بود ازش خواستیم در زمان دیگری مهمان ما باشد!»

با توجه به اینکه امیرحسین رستمی یک سالی در برنامه های تلویزیونی حاضر نبود و این صحبت ها به مذاق مدیران سیما خوش نیامده این احتمال وجود دارد که او ممنوع التصویر شود. در صورت چنین اقدامی از سوی مدیران سیما احتمال اینکه قسمت های باقی مانده سریال فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ پخش نشود، وجود دارد. ابن بازیگر سال قبل وی مجری برنامه شوتبال در شبکه نسیم نیز بود.

امیرحسین رستمی ممنوع التصویر شد
امیرحسین رستمی ممنوع التصویر شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا