اخبار داغچهره هاسلبریتی ایرانی

آیا حکم اعدام محسن لرستانی به اتهام همجنس گرایی واقعیت دارد؟!

اعدام محسن لرستانی به اتهام همجنس گرایی شایعه ای ست که رسما تایید نشده اما بسیاری از فعالان مجازی به آن تاکید دارند. همچنین وکیل این خواننده نیز در گفتگویی با یکی از سایت های خارج از کشور به صورت تلویحی به این موضوع اشاره کرده اما هرگونه رابطه فیزیکی از سوی موکلش را تکذیب کرده است.

اعدام محسن لرستانی به اتهام همجنس گرایی
اعدام محسن لرستانی به اتهام همجنس گرایی

یک مورد از شایعات مجازی ( در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی) درباره این خواننده که طی چند روز گذشته بسیار معروف شده چنین است:

“از موارد اقدامات محسن لرستانی تشکیل باندی برای سوءاستفاده از دوجنسه‌ها بوده. میبردنشون تو یه خونه تو شرق تهران و بهشون مواد مخدر میدادن، تو خماری آزار جنسیشون میدادن و ازشون فیلم میگرفتن و بعداً اخاذی جنسی میکردن… اعمال شنیع محسن لرستانی با مدارکی که از گوشی متهم به دست آمده اثبات شده.”

برخی خبرگزاری‌های داخلی ایران روز چهارشنبه ۱۰ مهر (۲ اکتبر) از صدور کیفرخواست علیه محسن لرستانی با اتهام “افساد فی الارض” خبر دادند. محسن لرستانی که در گزارش‌ها خواننده معرفی شده است شهرت فراوانی ندارد اما اتهام “افساد فی الارض” سریعا نگاه‌ها را به سمتش گرداند.

کاظم حسینی، وکیل محسن لرستانی، در گفتگو با دویچه وله فارسی، با تاکید دوباره بر اظهارات خود در گفتگو با خبرگزاری‌های داخلی از نبود شاکی خصوصی در این پرونده سخن گفت و اعلام کرد “شاکی، مدعی‌العوم است.”

حسینی از همین‌رو اعلام کرد که صدور کیفرخواست با اتهام افساد فی‌الارض برایش “جای تعجب داشته است.” او با استناد به ماده ۱۰۲ قانون آئین دادرسی کیفری ایران گفت که [‼️] “تحقیق در اعمال منافی عفت عمومی ممنوع است مگر پرونده شاکی خصوصی داشته باشد یا جرم در ملأ عام اتفاق افتاده باشد که هیچ کدام از این موارد در این پرونده مطرح نیست”.

پیش‌تر مطرح شده بود که “انتشار مسائل اخلاقی و خصوصی در فضای مجازی” از سوی محسن لرستانی علت صدور کیفرخواست با اتهام افساد فی الارض است. وکیل لرستانی اما این موضوع را رد کرد و گفت آنطور که مطرح شده نیست و چیزی در اینترنت “منتشر نشده است،” بلکه به گفته او “چت‌های خصوصی” لرستانی دلیل دستگیری و صدور چنین کیفرخواستی بوده است. او همچنین تاکید کرد: «هیچ اتفاق فیزیکی‌‌ای رخ نداده است.»

حسینی در پاسخ به این سوال که منظورش از “اتفاق فیزیکی” چیست، گفت منظورش “رابطه فیزیکی” است ولی از توضیح بیش‌تر خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا