اجتماعیاخبار داغ

آیا دختر علی لاریجانی در آمریکا زندگی می کند و اقامت دارد؟

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در تازه ترین اظهاراتش مبنی بر اعلام نتایج بررسی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.
 
علی لاریجانی
 

دیده بان ایران: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در تازه ترین اظهاراتش مبنی بر اعلام نتایج بررسی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که جلسات شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها فردا و پس فردا هم ادامه دارد و سه شنبه جلسه نهایی برگزار می‌شود.

در همین حال خبرگزاری فارس نوشت: یکی از دلایل این تاخیر، بحث و بررسی وضعیت اقامت فرزند یکی از کاندیداهای مشهور در آمریکا از نظر اقامت و تابعیت است و مساله مورد بحث دیگر مربوط به احراز سلامت جسمی یک کاندیدای باسابقه است.

اشاره این خبرگزاری به فاطمه اردشیر لاریجانی دختر علی لاریجانی و زندگی او در آمریکا است که پیشتر رسانه های نزدیک به جبهه پایداری نسبت به آن هشدار داده بودند.

همچنین تشکیک اعضای شورای نگبهان در سلامت جسمی «سردار محسن رضایی» از دیگر عوامل تاخیر در اعلام نامزدهای نهایی انتخابات توسط شورای نگهبان است که گفته می شود سردار رضایی طی ساعات آینده قصد دارد نگرانی اعضا را در این رابطه برطرف نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا