تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

آیا رامین و ندا در سریال دلدار از یکدیگر جدا می شوند ؟

مجله اینترنتی کولاک : رامین وندا در سریال دلدار زوجی پرماجرا هستند که مشکلات زوج های جوان جامعه امروزی در قالب قصه و سریال به تصویر می کشند .

ازدواج رامین و ندا در این سریال از همان ابتدا مسئله ای پرکشش و عجیب بود ، شاید بتوان میان زندگی این زوج جوان و دختر پسر های امروزی شباهت های بسیاری یافت .

خودخواهی های دختر ، شکست های پی در پی پسر ، دلزدگی همسران از هم و منتهی شدن به راه پایانی همیشگی به نام طلاق .

رامین همیشه می خواست بهترین زندگی را برای همسرش فراهم آورد او طی این ساله ا تلاش های زیادی برای جلب رضایت همسرش کشیده بود اما متاسفانه بخت با او یار نبود و بار ها در کسب و کارش با شکست مواجه شد و تمام دارایی اش را از دست داد .

او در زندگی اش هدف بزرگی را دنبال می کرد ، اما وجود پارتی بازی در همه جا و همراهی نکردن  جامعه با سقف آرزو هایش موجب شد بار ها و بارها به زمین بخورد .

ندا از اول انقدر نسبت به رامین بد بین نبود ؛ ندا رامین را دوست داشت و عاشقانه در کنار او زندگی می کرد اما وقتی دید زندگی شان ثمری ندارد و هر روز از سرمایه شان کمتر می شود نسبت به این زندگی دلسرد شد و انگیزه ادامه دادنش را از دست داد .

اشتباهات ریزو درشت رامین موجب برباد رفتن ثروت خودش و همسرش شد و حالا ندا مجبور است به جای اینکه در منزل شخص اش زندگی کند جهازش را به خانه پدر شوهرش ببرد  .

آن ها این روزها زندگی شیرینی ندارند و بازی های مسخره ای  که هرروز ندا سر رامین در می آورد قطعا به زودی زندگی مشترکشان به پایان خواهد رسید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا