موسیقیموسیقی ایران

آیا ماجرای حضور اندی در مراسم عروسی پسر خاوری شایعه بود ؟‌

مجله اینترنتی کولاک : چند روز پیش رسانه ها تصاویر و اخباری جنجالی مبنی بر حضور اندی خواننده پرطرفدار ایرانی در مراسم عروسی پسر خاوری منتشر کردند .

این ماجرا موج اعتراضات مردم را علیه اندی به راه انداخت و موجب دلخور ی بسیاری از طرفداران این خواننده لس آنجلسی شد . ب

بعد از ظهر امروز آندرانیک مددیان مشهور به اندی با بیانیه ای ماجرای حضورش در مراسم عروسی پسر خاوری را تکذیب نمود و عنوان کرد : من هرگز در جشن عروسی پسر آقای خاوری حضور نداشتم و برنامه اجرا نکرده ام.

اندی (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷)خواننده موسیقی پاپ ایرانی-ارمنی است.[ او اولین خواننده ایرانی است که توانست مدال افتخار جزیره الیس را دریافت کند.

آندرانیک در ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷ در خانواده‌ای مسیحی در محله ویلای تهران به دنیا آمد و در مجیدیه تهران بزرگ شد.[۳] او اولین گیتارش را در ۱۴سالگی با چوب ساخت. به گفتهٔ خودش صداهای عجیب و غریب از آن درمی‌آمد. پسرخاله‌های (سورن، گارنی، روبن) او یک گروه موسیقی تشکیل داده‌بودند و از آندرانیک هم دعوت کرده‌بودند با آن‌ها همکاری کند.

او در آن گروه شروع به گیتار زدن کرد. بعضی وقتها هم قطعاتی به زبان انگلیسی اجرا می‌کرد.

ساز تخصصی اندی گیتار بیس است. همچنین مدتی به‌همراه کامران یغمایی (برادر کوروش یغمایی) در یک گروه راک، انگلیسی می‌خواندند.

در سال ۱۹۷۸ از سوی شرکت سی‌بی‌اس شعبهٔ تهران به او پیشنهاد قرارداد برای تهیهٔ آلبومی به زبان انگلیسی داده شد که به‌دنبال این پیشنهاد او عازم لس‌آنجلس شد. به‌دنبال سفر به آمریکا علاقه وی به موسیقی بیشتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا