اخبار داغ

آیا مدارس مشهد فردا ۱۵ دی ماه تعطیل است؟ + جزئیات برگزاری امتحانات مدارس

مدارس مشهد مقدس فردا، ۱۵ دی ماه ۹۸ تعطیل شد. مهدی مجیدی فرد ، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش بینی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه منور رضوی در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه و با عنایت به تقاضاهای بی شمار فرهنگیان عزیز و اولیا محترم دانش آموزان برای حضور پرشور در این مراسم، طبق برنامه ریزی انجام شده، فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در تمامی مقاطع و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی افزود: همچنین در صورت پیش بینی برگزاری امتحانات داخلی در مدارس در روز ۱۵ دی ماه، این امتحان لغو و در تاریخ جدید با نظر شورای مدرسه و پس از پایان برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس برگزار خواهد شد.

در انتها لازم به بیان است سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سپاه اسلام، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه درپی حمله بالگردهای آمریکایی به فیض شهادت نائل آمد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرده است. سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید. ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

خبر شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه های جهانی شد! همچنین برخی شایعات مبنی بر حضور و شهادت داماد سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی بامداد امروز امریکایی ها تکذیب شد.

در کارنامه فرماندهی سردار سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا