رپورتاژ آگهی

آینده با رمز ارزها است! یا وارد شو یا جا بمون!

وقت رو برای خرید ارز دیجیتال از دست نده!

آیا می دانید که پر سود ترین بازار سرمایه در ۱۰ سال اخیر، بازار کریپتوکارنسی یا همان رمز ارز بوده است؟ چه میزان با این بازار آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه باید به آن وارد شده و سرمایۀ خود را چند برابر کنید؟ همۀ این سؤالات را قبل و بعد از خواندن این مقاله یک بار پاسخ دهید و تفاوت را احساس کنید.

وقت رو برای خرید ارز دیجیتال از دست نده!
وقت رو برای خرید ارز دیجیتال از دست نده!

ظهور بازار پر سود ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال کمتر از ربع قرن، عمر دارند. پیدایش این ارزها به ساخت و انتشار بیت کوین در سال ۲۰۰۸ بر می گردد. جایی که ساتوشی ناکاموتو، انقلابی در دنیای اقتصاد به پا کرد. در این سال، بیت کوین با کمک تکنولوژی بلاکچین و با تدبیرات هوشمندانه ساتوشی ناکاموتو، به عنوان اولین ارز دیجیتال ساخته شد. ساتوشی ناکاموتو هویت مستعاری بود که هیچگاه نام حقیقی او فاش نشد! وی پس از ساخت و توسعۀ بیت کوین، آن را به سایر توسعه دهندگان واگذار کرد و خود را از این عرصه کنار کشید. پس از بیت کوین ارزهای دیجیتال بسیاری تولید شدند تا بازار رمز ارز یا کریپتوکارنسی شکل بگیرد. فلسفۀ نام گذاری رمز ارزها، ماهیت رمزنگاری شدۀ آن ها بود. این ارزها با استفاده از الگوریتم های پیچیدۀ ریاضی و بدون دخالت دست انسان ساخته شده اند. به این ارزها که بعد از بیت کوین ساخته شدند و تعداد آن ها به ۵ هزار می رسد، آلت کوین می گویند. آلت کوین ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به چند نمونۀ آینده دار و با ارزش آن ها اشاره می کنیم.

بیت کوین بخریم یا اتریوم؟

اتریوم؛ جانشین بیت کوین!

اتریوم به نوعی جانشین بیت کوین در بازار ارز دیجیتال محسوب می شود. جانشینی شایسته و بر حق. اتریوم بعد از بیت کوین بیشترین میزان ارزش و محبوبیت را در بین بازارهای کریپتوکارنسی دارا است. این ارز محبوب در یک سال اخیر رشدی خیره کننده را تجربه کرد و ارزش آن حدود ۳۰ برابر شد! اتریوم یک پلتفرم ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند می باشد که بلاکچین اختصاصی خود را دارد. ارز مخصوص این بلاکچین «اتر» است. علاوه بر اتر، ارزهای بسیار زیادی بر بستر بلاکچین اتریوم بنا شده اند که به آن ها توکن می گویند. ارزهایی مانند چین لینک و یونی سواپ. بایننس کوین که کوین اختصاصی صرافی بزرگ بایننس می باشد هم، در ابتدا بر شبکۀ اتریوم بنا شده بود و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ روی این شبکه فعالیت می کرد. از آن پس این ارز به بلاکچین اختصاصی هوشمند بایننس منتقل شد. 

اتریوم قصد دارد تا قراردادهای سطح کلان جهانی را بر شبکۀ خود ثبت کند و تا کنون موفق به این امر هم شده است! شرکت های بزرگ پی پال و آمازون، دو نمونه از پذیرندگان اتریوم هستند. این ارز اکنون در حال پیوستن به جمع ۳۰ دارایی ارزشمند جهان است. عده ای معتقد اند که اتریوم جای بیت کوین را در صدر جدول بازارهای کریپتوکارنسی تصاحب خواهد کرد. در حال حاضر با توجه به جدول موجود در سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap)، اتریوم بعد از بیت کوین و با ۴۰۵,۹۲۴,۶۹۹,۶۷۵ دلار ارزش بازار، در رتبۀ دوم قرار دارد. این میزان تقریباً نصف ارزش بازار بیت کوین است. با انتشار هارد فورک اتریوم، یعنی اتریوم ۲، به احتمال بسیار زیاد، ارزش این ارز رشدی نجومی خواهد داشت. 

ریپل؛ امپراطور بانک ها!

ریپل از قدیمی ترین اعضای خانوادۀ ارز دیجیتال است. در واقع ریپل یک شرکت آمریکایی واقع در سانفرانسیسکو می باشد که از سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرده است. ریپل هم مثل اتریوم، علاوه بر اینکه ارز دیجیتال خود را دارد، خدمات شبکه ای گسترده ای را هم ارائه می دهد. از مهم ترین این خدمات، ساخت اپلیکیشن های غیر متمرکز برای مؤسّسات مالی و بانک ها می باشد. بانک ها به این ارز اعتماد بسیاری دارند و اعتقاد دارند ممکن است ریپل روزی به ارزشمند ترین آلت کوین یا حتی با ارزش ترین ارز دیجیتال تبدیل شود. شبکۀ ریپل توکن XRP را به عنوان ارز دیجیتال خود در بازار کریپتوکارنسی عرضه می کند. هم اکنون بر اساس گزارش سایت coinmarketcap، ارز دیجیتال XRP با ۵۷,۴۷۴,۵۳۵,۱۸۶ دلار ارزش بازار، در رتبۀ هفتم قرار دارد. قبل از ریپل، به ترتیب، ارزهای بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین و تتر قرار دارند. 

دوج کوین؛ سگ پر حاشیۀ ایلان ماسک

ایلان ماسک در این ماه ها، شدیداً از دوج کوین حمایت می کند. حمایت های او باعث شده تا این میم کوین، افزایش قیمتی ۱۰ برابری داشته باشد! ارزش بازار این ارز هم پس از این جریانات، رشد خیره کننده ای داشته است. به نحوی که این ارز که در جایگاه های پایین تر بازار نوسان می کرد، اکنون به رتبۀ پنجم رسیده است! این یعنی پشت سر گذاشتن ارزهای فوق العاده محبوبی مثل ریپل و پولکادات و یونی سواپ! مارکت کپ (ارزش بازار) کنونی دوج کوین، معادل ۶۴,۵۰۸,۲۷۶,۸۶۲ دلار می باشد! 

برای خرید همۀ این ارزهای دیجیتال، می توانید از طریق صرافی رمز ارزها اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با این صرافی ها، در ادامۀ مطلب توضیحاتی مختصر و مفید، به شما خواهیم داد. 

خرید ارز دیجیتال

چگونه از صرافی ارز دیجیتال خرید کنیم؟!

ارز دیجیتال یا رمز ارز، در صرافی های مختلف ایرانی و خارجی به فروش می رسد. برخی از این صرافی ها آنلاین و برخی دیگر آفلاین بوده اند. در صرافی آنلاین یا P2P، کاربران به صورت مستقیم با یکدیگر معامله می کنند و صرافی در نقش واسطه ای مطمئن بین آن ها واقع می شود. در این صرافی ها خریدار و فروشنده، بدون دخالت صرافی و با یک مبلغ توافقی خرید و فروش های خود را انجام می دهند. بر خلاف این نوع صرافی ها، صرافی های آفلاین، نقشی کلیدی در معاملات دارند و خودشان خریدار یا فروشنده هستند. آن ها از فروشندگان از می خرند و به خریداران با مبلغ دلخواه می فروشند. درست مثل یک تریدر یا معامله گر (trader). پیشنهاد ما به شما خرید از صرافی آنلاین است. صرافی که با حفظ سرعت و امنیت، بتواند امکانات کاملی به شما ارائه دهد. امکانات صرافی های مختلف با یکدیگر متفاوت است و همۀ آن ها میزان و نوع ارز یکسانی به ما ارائه نمی دهند. پس بهتر است که کامل ترین آن ها را انتخاب کنیم تا بتوانیم در انتخاب هایمان تنوع داشته باشیم و از فعالیت در این حوزه خسته نشویم.

صرافی بیت ایمن، سریع ترین، امن ترین و کامل ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. این صرافی، از ۳۰ ارز پشتیبانی می کند که در بین صرافی های P2P بی نظیر است! برای ثبت نام در این صرافی، کافی است در سایت بیت ایمن ثبت نام کنید و پس از انجام احراز هویت، معاملات خود را آغاز کنید. پس از انجام این کار، امکاناتی نظیر: کیف پول رایگان ارز دیجیتال، مسابقات پر جایزۀ اینستاگرامی، اخبار مهم روز، آموزش های رایگان در تلگرام، اینستاگرام و بلاگ بیت ایمن، ثبت نام و احراز هویت سریع و آسان و پشتیبانی آنلانی در همۀ ساعات شبانه روز به شما تعلّق می گیرد.

خرید ارز دیجیتال اکنون یک سرمایه گذاری فوق العاده است. پس وقت را از دست ندهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا