چهره هاسلبریتی ایرانی

آیه دریس مجری من و تو همدست سلطان خودرو کیست؟ + جزئیات اختلاس ۱۸ میلیاردی

آیه دریس مجری من و تو همدست سلطان خودرو کیست؟ جزئیات اختلاس ۱۸ میلیاردی آیه دریس که از حساب سلطان طلا و سلطان خودرو به او واریز شد. بعد از تایید حکم اعدام وحید بهزادی سلطان خودرو و همسرش، بار دیگر پای مجری قدیمی من و تو به این پرونده باز شد.

آیه دریس مجری من و تو همدست سلطان خودرو
آیه دریس مجری من و تو همدست سلطان خودرو

نام آیه دریس، مجری شبکه «من و تو» در پرونده سلاطین طلا و خودرو دیده می‌شود. در جریان رسیدگی به پرونده سلاطین طلا و خودرو نام مجری شبکه من و تو مطرح شد.

در این پرونده که «وحید بهزادی» و همسرش «نجوا لاشیدایی» به جرم اخلال عمده در بازار خودرو و طلا به اعدام محکوم شده‌اند، ارتباط مالی میان متهمان و مجری شبکه من و تو مشاهده شده است.

با تحقیقاتی که از حساب‌های «وحید بهزادی» و «نجوا لاشیدایی» در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب «من‌وتو» و مجری مرجان تی‌وی بوده که سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

بر همین اساس آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» فردی است که ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ از کشور گریخت. دریس از مجریان و تهیه کنندگان اصلی شبکه «من و تو» می‌باشد که سابقه مصاحبه با فرح پهلوی نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد. وی چندی پیش نیز با حضور در تجمع همجنسگرایان در لندن، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا