چهره هاسلبریتی ایرانی

ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی کیست؟ + عکس و زندگی شخصی | بیوگرافی ابراهیم اثباتی

ابراهیم اثبتی همسر نسیم ادبی کیست بیوگرافی ابراهیم اثباتی همراه نکاتی از زندگی اثباتی و نسیم ادبی جدیدترین عکس و زندگینامه ابراهیم اثباتی . شاید سوال بسیاری از مخاطبین برنامه دورهمی با حضور نسیم ادبی باشد که همسر نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی کیست این برنامه در چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

همسر نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی کیست
همسر نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی کیست

نسیم ادبی کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او اولین فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با تئاتر تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر شروع کرد و سالها در تئاتر تجربه گرانبهایی بدست آورد. نسیم ادبی همچنین سابقه خوبی در تئاترهای نمایشی دارد. او چندی قبل موفق شد جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را دریافت کند. اما آنهایی که بیشتر به دنیای تصویر علاقه دارند این بازیگر جوان را با فیلم‌های سینمایی و البته سریال محبوب «شهرزاد» می‌شناسند؛ سریالی که حسابی جایش را در دل مردم باز کرد و کمتر کسی است که ماجراهای جذاب آن را دنبال نکرده باشد.

نسیم ادبی سال ۱۳۸۳ وقتی در نمایش «شمس پرنده» بازیگر بود با ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد. این دو بعد از چند سال آشنایی در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند.

ابراهیم اثباتی از سال ۷۳ فعالیت خود را با تئاتر موسیقی شروع کرد، او عاشق فضای دراماتیک است و تابه حال برای بیشتر از ۷۰ نمایش تئاتر، موسیقی ساخته است.

نسیم ادبی درباره همسرش گفته است:

«ما حرف‌ های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی‌ مان حس کردم می‌ توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم و واقعا هم از زمان آشنایی‌ مان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ ام. من عاشق ساز و موسیقی هستم، در خانمان مرتب نوای موسیقی شنیده می شود، کلا ابراهیم همیشه در خانه مشغول ساز زدن است.

بهترین و بیشترین هدیه‌ ای که از همسرم گرفتم موبایل است همیشه از سر بدشانسی یا موبایل‌ هایم گم شده‌ اند یا دزد زده یا از دستم افتاده و نابود شده‌ اند. من و همسرم عاشق رستوران رفتن هستیم خیلی دوست داریم به رستوران برویم یا گاهی برویم جایی قهوه بخوریم و این عادت را از دوران ابتدای آشنایی‌ مان هم داشته‌ ایم.

معمولا پیش از انتخاب کارهایم با ابراهیم مشورت می‌کنم؛ مثلا می‌گویم فلان پیشنهاد را دارم یا در مورد نقش و طرح اصلی کار با او صحبت می‌کنم و نظراتش را می‌شنوم. گاهی ممکن است بگوید به نظرم این نقش به تو نمی‌خورد یا اینکه بگوید تازه سرکار بودی و بهتر است استراحت کنی.»

همچنین ابراهیم اثباتی در مصاحبه ای در خصوص فعالیت های خودش گفته است:

«من موسیقی کلاسیک ایرانی می‌نوازم؛ همان نوع موسیقی‌ای که غالبا با نام موسیقی سنتی می‌شناسند و البته من این واژه را قبول ندارم چون موسیقی سنتی قالب دیگری است و موسیقی کلاسیک ایرانی استایل خودش را دارد و با موسیقی سنتی متفاوت است. من به خاطر علاقه‌ام به هنرهای دراماتیک نوع موسیقی‌ام هم موسیقی تصویری است و حتی وقتی یک تصنیف ساده کار می‌کنم، حتما فراز و نشیب‌ها و فضا‌سازی‌هایش تصویری است.

این نوع موسیقی را از دنیای تئاتر که عاشق آن هستم آموخته‌ام و می‌توانم بگویم موسیقی‌ام در حال حاضر فیوژن یا تلفیقی است. ساز زدن را با تنبور شروع کردم اما در روند کاری‌ام نواختن سازهای دیگری مثل تار و سه تار را آموختم و در ارکستر دیوان می‌نوازم که سازی اصیل ایرانی است و شاید کمتر نامش را شنیده باشید و کمتر هم استفاده می‌شود.»

وی درباره نسیم ادبی گفته:

«من هرقدر بیشتر با نسیم معاشرت و رفاقت داشتم بیشتر حس می‌کردم او مرا از نظر عاطفی و روحی کامل می‌کند. هیجاناتی در روح نسیم وجود دارد که فکر می‌کنم اصلا دلیل موفقیتش در بازیگری هم همین هیجانات باشد. این شور و شوق و هیجان برای من که شاید سکون بیشتری دارم خیلی پرکشش بود. احساس کردم می‌توانیم مکمل یکدیگر باشیم و خدا را شکر باهم هماهنگ شدیم.

من چون عاشق نسیم هستم، او را هم روی صحنه تئاتر دوست دارم و هم در دنیای تصویر. نسیم، بازیگر خیلی خوبی است و من همه کارهایش را دوست دارم. تئاترهایش همه خوبند و سریال «شهرزاد» هم برایم پرکشش است.»

همسر نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی کیست + عکس دو نفره
همسر نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی کیست + عکس دو نفره

همچنین ببینید:

ویدیو گفتگوی کامل نسیم ادبی با مهران مدیری در دورهمی چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸+ دانلود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا