چهره هاسلبریتی ایرانی

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶ کیست؟ + بیوگرافی کامل و عکس

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶ کیست؟ زندگینامه ، بیوگرافی کامل و عکس های بدون گریم ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت ۶ را اینجا بخوانید. با شروع سریال پایتخت ۶ چند بازیگر جدید در این سریال حضور پیدا کردند که از آن جمله می توان به بازیگر کاراکتر «بهروز» نام یرد. نقش بهروز در سریال پایتخت ۶ از جمله نقش‌های بامزه است، پسربچه‌ای بانمک که با تسلط زیادی بازی می‌کند. این بازیگر کم سن و سال ابوالفضل رجبی نام دارد.

بهروز از فصل پنجم وارد سریال پایتخت شد. او پسر فهمیه و بهبود است اما در فصل قبل خیلی کم سن و سال‌تر بود و در این فصل که بزرگ‌تر شده نقش او را ابوالفضل رجبی بازی می‌کند. ابوالفضل همان طور که از ظاهرش مشخص است متولد دهه ۸۰ است اما به نظر می‌رسد توانایی‌ها و مهارت‌های او بیشتر از سن‌اش باشد.

بهروز از اولین قسمت سریال پایتخت ۶ وارد بازی شده و نقشی بسیار جذاب و روان را ایفا کرد که نظر مخاطبان و بیننده های تلویزیون را به خود کرد. تسلط ابوالفضل مقابل دوربین و بازی روان و در عین حال بانمک او در نقش بهروز نشان می‌دهد هم خودش توانایی بالایی دارد و هم سیروس مقدم در مقام کارگردان خیلی خوب توانسته از این بازیگر بازی بگیرد.

ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶
ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در پایتخت ۶

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت ۶ در کنار محسن تنابنده، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، مهران احمدی، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است. ابوالفضل رجبی ۱۳ سال دارد، در ساری متولد شده است و در حال حاضر دانش آموز می باشد.

بازیگر نقش بهروز سریال پایتخت که تازه در ابتدای راه هنرپیشگی است و فعلا دانش آموز است در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و از جمله می‌توان به صفحه او در اینستاگرام اشاره کرد. ابوالفضل اگرچه پست‌های زیادی منتشر نکرده اما برای یکی از عکس‌هایش شرح پرمفهومی نوشته است: به چیزهای بزرگ فکر کن تا به چیزهای بزرگتر برسی. خود این بازیگر ابتدای راه را با سریالی بزرگ شروع کرده است و می‌توان پیش بینی کرد آینده خوبی در انتظارش باشد.

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ نیز پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ پخش شده‌است. پایتخت ۶ نیز در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش می‌شود.

اینستاگرام ابوالفضل رجبی

صفحه اینستاگرام ابوالفضل رجبی abolfazlrajabiofficial می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا