سریالسریال‌ایرانی

ادامه سریال زیر خاکی کی پخش می شود ؟ + وضعیت قسمت های باقی مانده زیر خاکی

ادامه سریال زیر خاکی کی پخش می شود ؟ به همراه تعیین وضعیت قسمت های باقی مانده زیر خاکی همچنین جدیدترین اطلاعات از ساخت باقی مانده سریال در این مطلب. ۲۷ اردیبهشت ماه جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» با انتشار متنی کوتاه در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» در شرایط کرونا باقی مانده داستان این مجموعه با فیلمبرداری مجدد در آینده روی آنتن خواهد رفت.

ادامه سریال زیر خاکی کی پخش می شود
ادامه سریال زیر خاکی کی پخش می شود

وی در توضیحات خود در این زمینه عنوان کرد: «فیلمبرداری سریال زیرخاکی به دلیل کرونا متوقف شد و کمتر از یک ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است که ان شاءالله با فراهم شدن شرایط، انجام و پخش می‌شود. در حال حاضر چهار قسمت از فصل اول باقی مانده است که از یکشنبه شب پخش آن آغاز می‌شود.»

این اظهارنظر از سوی جلیل سامان در حالی است که بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی سریال، در چهار قسمت باقی مانده از فصل اول سرنوشت شخصیت‌ها مشخص می‌شود و به تعبیری بخش متوقف مانده در فیلمبرداری مربوط به فصل دو بوده و قرار نیست این‌بار با داستان ناتمام مواجه باشیم.

برای قضاوت درباره تأثیر توقف فیلمبرداری سریال «زیرخاکی» به دلیل کرونا، بر پایان‌بندی داستان طبیعتاً باید تا پایان ۴ قسمت باقی مانده صبر کنیم اما آنچه مشخص است جلیل سامان فصل اول و دوم سریال را کلیتی واحد می‌داند و قرار نیست در فصل اول پرونده شخصیت‌ها به‌طور کامل بسته شود.

در هر حال از امشب و با پایان ایام قدر ادامه فصل اول سریال «زیرخاکی» روی آنتن می‌رود که با حضور محوری پژمان جمشیدی و با بازی ژاله صامتی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش و نادر فلاح همراه است. این فصل با وقایعی قبل از انقلاب شروع شد و داستان به بعد از انقلاب کشیده شد. طبق اعلام قبلی جلیل سامان داستان سریال در فصل اول به اتمام نمی‌رسد و ادامه آن در فصل دوم به دهه ۹۰ و حال حاضر هم خواهد رسید.

این فصل سال گذشته در حال تصویربرداری بود که در زمان شیوع کرونا نیز ضبط آن ادامه داشت و با همه‌گیر شدن این بیماری و مشکلات پروژه‌ها برای تصویربرداری، ادامه کار متوقف شد.

این سومین سریال شبکه یک سیماست که به دلیل کرونا تصویربرداری آن متوقف و پایان‌بندی داستان آن به آینده و فصل‌های بعد موکول می‌شود. پیش از این سریال‌های پرمخاطب «نون.خ ۲» و «پایتخت ۶» نیز به شکلی ناگهانی و بدون پایان‌بندی تمام شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا