تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته+خلاصه داستان و عکس بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان یک ملودرام تاریخی است که در ۵۰ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. تصویربرداری سریال “از یادها رفته” از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد.

بازیگران سریال از یادها رفته
بازیگران سریال از یادها رفته

خلاصه داستان سریال از یادها رفته

داستان سریال از یادها رفته خرده داستان‌های زیادی دارد و شاید از همه پررنگ‌تر بخش عاشقانه سریال باشد. شخصیت اصلی قصه، مهربانو است. هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو در سریال از یادها رفته است. ماجرای اصلی درباره عشقی است که بین او و خسرو با بازی حسین یاری وجود دارد.

در این سریال دهه ۲۰ را به تصویر کشیده شده است و داستان‌هایی از مردمان آن روزگار، مشاغل مختلف و حتی اختلاف طبقاتی آن سال‌ها را روایت می‌شود. به طور مثال رضا یزدانی فردی از طبقه مرفه است که سرگرمی او بوکس است.

اختلاف طبقاتی یکی از ویژگی‌های آن دوره تاریخی است. در این سریال یک خانواده به شدت پولدار و قجری در داستان وجود دارد و خانواده دیگری که به شدت ضعیف و فقیر است و به طور مثال پِهِن جمع می‌کنند و به عنوان سوخت می‌فروشند.

 

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته

در این سریال بازیگرانی همچون حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ ، بیتا فرهی ، کامران تفتی ،لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان،علیرام نورایی،حبیب دهقان نسب،مهرداد ضیایی بازی کرده اند.

 

عوامل سریال از یادها رفته

عوامل سریال “از یادها رفته” عبارتند از کارگردان: بهرام بهرامیان، نویسندگان: حامد افضلی، رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمد علی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی، مهدی تحویلیان، مدیر تدارکات: مرتضی پیر هادی، مسئول لباس: غزل آلوسی، عکاس: پریدخت اصباح، متین تحویلیان، کارگردان پشت صحنه: هوشنگ فلاح رضایی، مشاور امور رسانه ای: علی زادمهر، تهیه کننده: اکبر تحویلیان، محصول شبکه پنج سیما.

 

عکس بازیگران در سریال از یادها رفته

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا