سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال به رنگ خاک + خلاصه داستان و عکس بازیگران

بازیگران سریال به رنگ خاک مشخص شده اند. سریال به رنگ خاک نام قبلی سریال دردانه های خلیج فارس است و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده سعید بشیری می باشد. سریال به رنگ خاک برای شبکه یک سیما ساخته شده و فیلمبرداری آن نیز در جزایر هرمز، لارک، قشم، بوموسی و هنگام انجام شده است.

بازیگران سریال به رنگ خاک
بازیگران سریال به رنگ خاک

اسامی بازیگران

در مجموعه تلویزیونی سریال به رنگ خدا برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، عزت الله رمضانی‌فر، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی، یوسف صفری بختیاری، دنیا نادرخانی، حسین توشه، سامان دارابی، ابوالفضل همراه، فریبا امینیان، محمدعلی سلیمان تاش، ایوب دمان، هادی معصومی، لیلی فرهاد پور، عرفان برزین ، آرمین ترکمندی، بایار فرج زاده، معصومه بافنده، نگین غفاری، عاطفه خازنی پور به نقش آفرینی پرداخته اند.

خلاصه داستان

شخصی به نام مهرداد در سریال به رنگ خاک یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند و در این سریال نقش فردی را بازی می کند که به آموزش کار غواصی مشغول است و دلبستگی شدیدی به دختر ناخدا جمات پیدا می کند اما ناخدا به ازدواج این دو رضایت نمی دهد و به شدت با این قضیه مخالفت می کند. علاوه بر این ماجرای عشق و عاشقی آن سوی داستان به یک تیم خلافکار می پردازد که در پی مهرداد هستند.

مهرداد هر روز برای پیدا کردن شیئی گرانبها و قیمتی هر روز زیر آب غواصی می کند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا