سریالسریال خارجی

اسامی بازیگران سریال ترکی دختر پشت پنجره camdaki kiz

سریال ترکی دختر پشت پنجره یکی از جدیدترین سریال های ترکی درحال پخش است . گفته می شود این سریال بر اساس یک رمانی به همین نام و با نویسندگی گلسرن بودایجی اوغلو نوشته شده است. این سریال علاوه بر داستان جذابی که دارد بدلیل حضور بازیگرانی موفق و فوق العاده توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. در این بخش به معرفی برخی از بازیگران سریال ترکی دختر پشت پنجره می پردازیم.

سریال ترکی دختر پشت پنجره
 

بورجو بریجیک یتکین (زاده ۴ مه ۱۹۸۹) بازیگر اهل کشور ترکیه است. وی فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است و از سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج نموده‌است.

بورجو بریجیک یتکین

او در ۴ مه ۱۹۸۹ در المالی متولد شد، در سال ۲۰۰۶ به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد؛ و شروع به کار حرفه‌ای خود را با شرکت در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد. وی در سریال‌هایی از جمله ماکسیرا یا ترانهٔ زندگی (به ترکی hayat sarkisi) ایفای نقش کرده‌است.به علاوه او در سال ۲۰۱۹ به همراه باریش اردوچ در این سریال کوزگون (Kuzgun) ایفای نقش کرده است.

فیاض شریف اغلو در سال ۱۹۹۱ در زیره به دنیا امده است . او در رشته مهندسی از دانشگاه تکیرداغ چارلوی ریزه فارغ التحصیل شد.

فیاض شریف اغلو

او اولین بار در مسابقه o ses turkiye شرکت کرده و مورد توجه زیادی قرار گرفت . سپس با ایفای نقش جان در سریال اتاق قرمز بیشتر شناخته شد و به تازگی در سریال دختره پشت پنجره به ایفای نقش می پردازد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا