سریالسریال خارجی

اسامی بازیگران سریال ذهن مجرمان + خلاصه داستان | معرفی نقش ها در سریال ذهن مجرمان

اسامی بازیگران سریال ذهن مجرمان به همراه خلاصه داستان همچنین معرفی نقش های بازیگران در سریال ذهن مجرمان و اطلاعات خواندنی درباره این سریال در همین مطلب. سریال ذهن مجرمان محصول کشور آمریکا یک مجموعه تلویزیونی پلیسی-درام است که سال ۲۰۰۵ از شبکه سی‌ بی‌ اس پخش شد. سریال ذهن مجرمان یا ذهن های جنایتکار در هفت فصل ساخته شده است.

بازیگران سریال ذهن مجرمان
بازیگران سریال ذهن مجرمان

معرفی بازیگران و نقش ها

Matthew Gray Gubler در نقش Dr. Spencer Reid 
Kirsten Vangsness در نقش Penelope Garcia 
A.J. Cook در نقش Jennifer Jareau 
Joe Mantegna در نقش David Rossi 
Thomas Gibson در نقش Aaron Hotchner 
Shemar Moore در نقش Derek Morgan 
Paget Brewster در نقش Emily Prentiss

سریال Criminal Minds هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه جم دراما پخش می شود و تکرارهای آن نیز عبارت است از: ۱۹:۰۰، ۱۱:۰۰، ۱۵:۰۰

این سریال سریال درباره متخصصین حرفه ای ای هست که توسط FBI گرد هم میان تا یه قاتل زنجیره ای رو گیر بیاندازند..یه تفاوت اصلی این سریال با سریالهای پلیسی اینه که اون اتفاقی که شما فکر می کنید می افته اتفاق نمی یفته … بیشتر از اینکه به تجهیزات وابسته باشه به قدرت های فردی و روانی افراد وابسته هست

بر روی شخصیت ها و رابطه اونها تاکید زیادی شده و تقریبا همه شخصیت ها جذاب هستند . و در پایان کلیت سریال برای کسانی که از رشته روانشناسی جنایی اطلایی ندارند یا می خواهند اطلاع پیدا کنند بسیار جذاب است چون رویه ای کاملا متفاوت برای کشف جرم را به ما نشان میدهد.

ماجرای اخراج توماس گیبسون

توماس گیبسون که در سریال «ذهن‌ های مجرم» نقش یک مامور پلیس فدرال آمریکا به نام آرون هاچنر را بازی می‌کند، به دلیل کتک زدن یکی از تهیه‌کنندگان در صحنه فیلمبرداری از این سریال کنار گذاشته شد.

در حالی‌که پیش از این گزارش شده بود که گیبسون علاوه بر بازیگری، نویسنده دو قسمت از فصل دوازدهم این سریال هم  بود، تایید شد که گیبسون به صورت دائم از این سریال که از شبکه‌های سی‌بی‌اس و ای‌بی‌سی پخش می‌شود، کنار گذاشته شده است.

در همین راستا شبکه‌های ای‌بی‌سی و سی‌بی‌اس در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «توماس گیبسون از سریال «ذهن‌های مجرم» کنار گذاشته شد. جزئیات نحوۀ خروج کاراکتر او از برنامه در آینده اعلام خواهد شد«

گیبسون که علاوه بر تمام موارد ذکر شده، شانس کارگردانی یک اپیزود از فصل جدید سریال را نیز از دست داد، در دو قسمت نخست فصل جدید حضور داشت و پس از آن است که شخصیت او از سریال خط خورد.

این بازیگر نیز پس رویداد درگیری فیزیکی در صحنه اعلام کرد: «در صحنه فیلمبرداری اختلاف دیدگاه‌های هنری وجود داشت. از این رویداد متاسفم. همه با هم کار می‌کردیم تا بهترین برنامه ممکن را بسازیم. همواره همین گونه بوده است و چنین نیز خواهد بود

مسئولان اجرای سریال پس از بررسی سابقه درگیری‌های گیبسون در این برنامه به این نتیجه رسیدند که به همکاری با او پایان دهند. گیبسون از آغاز پخش «ذهن‌های مجرم» در سال ۲۰۰۵ در این سریال حضور داشت.

 

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. این فیلم خیلی قشنگ دو بار سه بار از اول تا آخر می بینمش دوستانم طرفدارشن خیلیییییی مخصوصا اسپنسر رید خیلی خیلی خیلی دوسش دارم کراشمههههههههههههه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😍

  2. من از سال ۱۳۵۰سریال های زیادی دیدم . هرگز فکر نمی کردم بعد از پوارو . شرلوک هولمز و . . .دیگه سریال معمایی بهتری ساخته بشه. اما این سریال همه تصورات منو به هم ریخت. تا حالا این ژاندر از نگاه کاراگاه و قهرمان فیلم به جرایم نگاه می کرد،اما تمرکز بر پیشینه ،کودکی و مباحث روانی مجرمین کاملا جدید بود. اما این سریال یه درس بزرگ داره.
    ((با توجه به مضامین این فیلم، اکثریت ادمها،بالقوه پتانسیل ارتکاب جرم دارن چون نوع تربیت و عقاید و جامعه تاحدی یکسانه و در درون این دسته ادمها یک هیولا خوابیده ،که در این فیلم جوابی براش داره:((اینکه شرایط انسان طوری بشه که درب اتاق هیولا رو باز کنه)) در حاشیه ظاهرا در کشور ما پلیس ها بیشتر نیاز به تحلیل رفتاری دارن.

  3. سلام وخسته بناشیدخدمته همه میخواستم بگم که من عاشق این سریال هستم وبه رشته روانشناسی علاقه زیادی دارم اما هیچ وقت فکر نمیکردم که یه سریال جنایی باشه که از روی خصوصیات روانی جنایتکارا بتونه اونارو پیداکنه و این خیلی شگفت انگیزه به علاوه شخصیته همه مخصوصا درک مورگان برام خیلی جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا