سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی ۲ همراه خلاصه داستان

معرفی بازیگران سریال زیرخاکی ۲ ساخته سامان جلیل همراه معرفی کامل سریال با بازی پژمان جمشیدی همچنین داستان کامل و نکات خواندنی. بازیگران سریال زیرخاکی مشخص شده اند. جلیل سامان که پیش از این در حوزه تاریخ انقلاب سریال‌هایی همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را کارگردانی کرده بود، این سریال را با بازیگران شاخص ساخته است.

سریال زیر خاکی درونمایه طنز دارد و برای پخش در خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده شده است. رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده تلویزیون به همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال «نفس» دومین تجربه مشترک خود را رقم می‌زنند. «زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود. جلیل سامان پیش از این سه گانه‌ای را با محوریت تاریخ معاصر انقلاب در سال‌های ۵۰ و ۶۰ تولید کرد که در آنها به سازمان مجاهدین پرداخته بود. «ارمغان تاریکی» خاطره‌انگیزترین این سریال‌هاست که ابتدا ساخته شد و بعد از آن «پروانه» و «نفس» طی سال‌های بعد روی آنتن رفتند.

بازیگران

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد از بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان

داستان سریال به دنبال دغدغه های گذشته کارگردان در ممورد روشنفکری و آگاهی جامعه نسبت به جنایت و دشمنی منافین، ممکن است با فضای جدید و طنز ساخته شود. این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند تا برای بیننده روایت‌ها باورپذیرتر باشد، و حاشیه‌ها و هجمه‌های دیگری که همیشه پشت سر ساخت آثار انقلابی خصوصاً افشای پشت‌پرده‌های جنایات سازمان منافقین بوده و هست.

بازیگران سریال زیرخاکی
بازیگران سریال زیرخاکی

تست کرونا از بازیگران

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تصویربرداری بخش هایی از این سریال در چنین شرایطی، عوامل و بازیگران این سریال تست تب سنجی دادند. گروه با اعلام این که خود را در کنار مردم احساس می‌کنند تلاش دارند بتوانند ساعات خوشی را در زمان پخش مجموعه در سال آینده برای بینندگان تلویزیون فراهم آورند. قبل از شروع تصویربرداری یک پزشک از مرکز بهداشت سازمان صداوسیما با حضور در پشت صحنه سریال عوامل پروژه را ویزیت کزد.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا