سریالسریال‌ایرانی

سریال صفر بیست و یک | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک جواد رضویان

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک و همچنین خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک به کارگردانی مشترک  سیامک انصاری و جواد رضویان و به تهیه کنندگی مهدی فرجی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تصویربرداری سریال صفر بیست و یک به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و به تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد.

بهرام دهقانیار ، آهنگساز سینما و تلویزیون ایران ساخت موسیقی سریال صفر بیست و یک را بر عهده گرفته است. بهرام دهقانیار پیش از این ساخت موسیقی سریال های همچون ” پدر سالار ” ، ” خانه سبز ” ، ” مرد هزار چهره ” ، ” همسران ” ، ” ویلای من ” ، ” شب های برره ” و همچنین ” کتاب فروشی هد هد ” را در کارنامه خود دارد.

مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک با فیلمنامه ای از شبنم وثوقی و هدی ایزدی  در چهار فصل برای پخش از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته می شود.

بازیگران و خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک

جواد رضویان و سیامک انصاری حدود دو دهه است که با هم در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون در ” حاشیه ۱ و ۲ ” ، ” شوخی کردم ” ، ” جایزه بزرگ ” ، ” پاورچین ” و همچنین ” زهرمار ” همکاری داشته اند. آخرین همکاری جواد رضویان و سیامک انصاری در فیلم زهرمار بوده است. فیلمی کمدی که در آن سیامک انصاری نقش یک مداح را برعهده گرفته است. کارگردانی این فیلم را جواد رضویان انجام داده است.

مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک داستان دو باجناق است که در شهرداری کار می ‌کنند و وظیفه آنها نصب بلوک های سیمانی است و…

همان‌ طور که گاهی در حرف ‌های عامیانه این ضرب ‌المثل استفاده می‌ شود که ژیان ماشین نمی ‌شه، باجناق هم فامیل نمی ‌شه! از قرار این دو باجناق هم با هم خیلی کل ‌کل دارند. در واقع رقابت بسیار شدید و تنگاتنگ آن دو باعث می ‌شود تا موقعیت‌ های طنز شکل بگیرد. باز هم شنیده ‌ها حاکی  است که نقش این دو باجناق را جواد رضویان و سیامک انصاری بازی می ‌کنند!

اسامی بازیگران

تاکنون حضور مهدی فخیم زاده ، سروش جمشیدی ، رویا میرعلمی ، نگار عابدی ، آزیتا ترکاشوند ، مریم شیرازی ، افشین آقایی ، پادینا کیانی ، رحمت نوری و همچنین  بازیگر کودک مهبد بیور به عنوان بازیگر قطعی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا