سریالسریال خارجی

اسامی بازیگران سریال هندی ذهنیت + معرفی شخصیت ها و بیوگرافی و عکس

مجله اینترنی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: سریال هندی ذهنیت درمورد تفاوت‌های شخصیتی و افکار مادرهاست، مادرهای مدرن و مرفهی که خانه‌دار هستند، یا شاغل هستند و یا مادرهایی که به تنهایی سرپرستی فرزندشان را دارند و هر کدام با یکدیگر در مسابقه هستند تا نشان دهند در تربیت و پرورش فرزندانشان بهتر از دیگران هستند. « Mentalhood» یک سریال یک فصلی ۱۰ قسمتی است که هر قسمت ۱۸ تا ۲۳ دقیقه زمان پخش دارد. ۱۱ مارس ۲۰۲۰ پخش این سریال آغاز شد. یک سریال اینترنتی درام هندی به تهیه کنندگی اکتا کاپور و کارگردانی کریشما کوهلی است. شبکه اصلی پخش کننده این سریال ALT Balaji می‌باشد. کریشما کاپور که سالها از سینما و بازیگری فاصله گرفته بود با این سریال که نقش اصلی آن را ایفا می‌کند برای اولین بار فضای نمایش اینترنتی را تجربه کرد. سانجی سوری، ساندیا مریدل، شیلپا شوکلا و شروتیت ست دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال هندی ذهنیت
سریال هندی ذهنیت

معرفی بازیگران سریال

کریشما کاپور در نقش میرا شرما
دینوا مورا در نقش آکاش پدر یک جفت دقلو
سانجی سوری در نقش انمول شرما همسر میرا
ساندی مردل در نقش آنوجا جوشی مادر مانیشا
شیلپا شوکلا در نقش نامراتا مادر شیاستا
شروتی ست در نقش مادر نیراکار

سریال هندی ذهنیت

بیوگرافی کریشما کاپور، بازیگر نقش میرا در سریال « Mentalhood»

کریشما در سال ۱۹۹۱ میلادی با فیلم نسبتا موفق « Prem Qaidi» وارد سینما شد و پس از آن در آثار موفق همچون «جیگر»، «اناری»، «راجا بابو»، «کولی نامبر وان»، «ساجن چله سسورال»، «جیت» و… بازی کرد. گویندا و سلمان خان زوج‌های هنری موفق و جذابی در کنار کاریشما بودند.
در سال ۱۹۹۶ در فیلمی عاشقانه و پرفروش به نام «راجا هندوستانی» مقابل عامر خان بازی کرد و این فیلم در کارنامه حرفه‌ای او به یک نقطه عطف تبدیل شد. او به خاطر بازی در این فیلم مورد تحسین قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فیر برای این فیلم دریافت کرد. در سال ۱۹۹۷ در فیلم موزیکال عاطفی «دل دیوانه است» که یکی از ماندگارترین فیلم‌های سینمای هند است، نقش مکمل مادوری دیکشیت را بازی کرد. او به خاطر بازی در این فیلم یک جایزه از جشنواره فیلم ملی و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فیر دریافت کرد.

کریشما کاپور
کریشما کاپور

پس از آن با بازی در سه فیلم کمدی ساخته دیوید داوان به نام‌های «هیرو نامبر وان»، «بیوی نامبر وان» و «دولهن هام لجائنگه» موفقیت‌های بیشتری بدست آورد. فیلم خانوادگی درام « Hum Saath-Saath Hain» در سال ۱۹۹۹ یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اوست. کاپور در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ در دو فیلم متفاوت به نام‌های «فیزا» و «زوبیدا»‌ بازی کرد و به خاطر بازی در فیزا جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول و بهترین بازیگر زن از نگاه منتقدین را از جشنواره فیلم فیر دریافت کرد.
این بازیگر ۴۶ ساله در سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفت از سینما و بازیگری فاصله بگیرد و بیشتر وقت خود را صرف خانواده و فرزندش کند و فعالیت خود را در عرصه هنر محدود کرد. او در سال ۲۰۱۲ در یک اثر مهیج فوق طبیعی به نام « Dangerous Ishqq» ساخته ویکرام بات بازی کرد که متاسفانه این فیلم در گیشه شکست خورد و بعد از ۱۲ سال که در هیچ فیلمی کاری جدی نکرد سال ۲۰۲۰ با یک سریال اینترنتی به نام « Mentalhood» به فضای بازی برگشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا