سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران فصل دوم سریال مینو +خلاصه داستان و عکس

بازیگران سریال مینو ۲ به زودی معرفی می شوند. سریال مینو در فصل اول چندی قبل از تلویزیون پخش شد. دست اندرکاران این مجموعه قصد دارند فصل دوم سریال مینو (مینو ۲) را نیز ساخته و برای پخش از سیما آماده کنند. گفته می شود کار نگارش فیلمنامه این مجموعه پایان یافته است.

معرفی بازیگران مینو ۲
معرفی بازیگران مینو ۲

«امیر پوروزیری» کارگردان سریال مینو با اشاره به تولید فصل دوم سریال مینو گفت: تاکنون نویسنده‌ها طرح کلی فصل دو این سریال را در ۲۵ قسمت به نگارش درآوردند.

وی ادامه داد: از آنجایی که ادامه قصه مینو درباره فتح خرمشهر است ما به پروداکشن وسیعی نیازمندیم و تولید این سریال حدود ۲ سال به طول می‌انجامد.

این کارگردان درباره سرمایه‌گذاری این سریال نیز گفت: ما باید با سرمایه‌گذارها نیز به نتیجه برسیم و ترجیحمان این است که این بار به طور مستقیم با تلویزیون همکاری کنیم.

سریال «مینو» به کارگردانی امیر پور وزیری، تهیه کنندگی مهدی همایونفر و نویسندگی علی دلگشایی، سلمان فرخنده و احسان فکا از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث، عباس غزالی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، نازنین کیوانی و … به ایفای نقش پرداختند.

امیر پوروزیری پیش از این در برخی از مجموعه ها و فیلم های سینمایی به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته و  در آثاری همچون «بازگشت»، «مینو»، «آن‌که دریا می‌رود» به عنوان «کارگردان» و «برنامه‌ریز» فعالیت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا