سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم آن دیگری + عکس و خلاصه داستان

فرشید فاتحی تهیه کننده فیلم سینمایی آن دیگری، به خبرنگار سینمایی کولاک مگ گفت: فیلم نامه توسط پارسا حسینی نوشته شده و امیر توکلی کارگردانی این فیلم را بعهده دارد. وی افزود: با پایان یافتن فیلمبرداری این فیلم پس از ۳۵ روز و در ده لوکیشن، کار در مرحله تدوین است.

خلاصه داستان فیلم آن دیگری

فاتحی در مورد مضمون این فیلم گفت: این فیلم مضمون کاملا اجتماعی دارد و به معضلات و مشکلات یک قشر خاص از جامعه می پردازد. در واقع فیلم برپایه یک استاد دانشگاه جوان از خانواده ای در قشر ضعیف است که درگیر مشکلات خانوادگی مختلفی است. از جمله برادرش که درگیر یک بیماری خاص است و برای گذراندن امورات زندگی مجبور به مسافرکشی هم هست و….

فیلم سینمایی آن دیگری

اسامی بازیگران فیلم آن دیگری

بازیگران اصلی فیلم عبارتند از : امین زندگانی ، سیروس میمنت، مینا وحید، کسری ذولفقاری، مهری ال آقا و با حضور افتخاری نسیم ادبی و همچنین از بازیگران تئاتری همچون مهتاب امین، صبا عبدالملکی، محمد یزدانی، مهدی روشن، نارسیس کهرام استفاده کرده است.

فیلم سینمایی آن دیگری

کار تدوین فیلم را امیر رضا پور عباس انجام داده است.

فیلم سینمایی آن دیگری

دیگر عوامل فیلم نیز عبارتند از : مدیر فیلم برداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان سجاد نوبهاری مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، مدیر صدا برداری :سیروس عابدینی طراح صحنه و لباس :منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گریم :مرسده میلانی، مدیر تولید :بهروز پناهی، طراح بدلکاری :محمد رضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری.ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری، منشی صحنه: یاسمین پدری و دستیار تهیه کننده: فائزه مهرعلیزاده.

فیلم سینمایی آن دیگری
فیلم سینمایی آن دیگری
فیلم سینمایی آن دیگری
فیلم سینمایی آن دیگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا