سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم تفریق ساخته مانی حقیقی + خلاصه داستان تفریق و زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی به همراه خلاصه داستان و زمان پخش و اکران فیلم تفریق همچنین اطلاعات تکمیلی از این فیلم در این مطلب. فیلم تفریق جدیدترین فیلم مانی حقیقی خواهد بود. پیش تولید فیلم تازه مانی حقیقی آغاز شده و او این روزها در حال بازبینی لوکیشن است. این فیلم یک بازیگر مرد اصلی هم دارد که هنوز انتخاب نشده و گفته می شود به احتمال زیاد نوید محمدزاده بازیگر آن خواهد بود.

بازیگران فیلم تفریق
بازیگران فیلم تفریق

پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی به عنوان اولین بازیگران فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی معرفی شده‌اند. قرار بود فیلم‌برداری این فیلم در چند روز گذشته آغاز شود، اما فیلم همچنان در مرحله پیش‌تولید است.

آخرین فیلم مانی حقیقی که هم‌اکنون در حال اکران است، فیلم خوک بود. این درام اجتماعی در طول اکران توانست نظر برخی از مخاطبان را جذب کند.

نوید محمدزاده و پری ناز ایزدیار ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم «تفریق» خواهند بود. این اولین همکاری نوید محمدزاده با مانی حقیقی و دومین همکاری پری ناز ایزدیار با این کارگردان بعد از فیلم «خوک» است.
مجید مطلبی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد و فیلم‌نامه آن توسط امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی به نگارش درآمده است.
جدیدترین خبر

“تفریق” تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی، فیلم‌ساز مطرح سینما، در مسیر تولید پروانه‌ ساخت گرفت. طبق گزارشات جدید، شورای پروانه ساخت، با ساخت فیلم‌نامه‌ی “تفریق” اعلام موافقت کرد.

سینمایی “تفریق” به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی مانی حقیقی و نویسندگی امیررضا کوهستانی و مانی حقیقی قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار دو بازیگر اصلی هستند که در “تفریق”، تازه‌ترین فیلم مانی حقیقی جلوی دوربین می‌روند. اسامی سایر بازیگرانی که قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند، به زودی اعلام خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان فیلمبرداری، سایر عوامل “تفریق”، تازه‌ترین ساخته‌ی مانی حقیقی معرفی خواهند شد.

معرفی فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی
معرفی فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی
مانی حقیقی ساخت فیلم‌هایی چون «پنجاه کیلو آلبالو»، «پذیرایی ساده» و «اژدها وارد می‌شود» را در کارنامه دارد و با دو فیلم آخرش در بخش مسابقه جشنواره برلین حضور داشت. مراحل پایانی پیش‌تولید و تولید «تفریق» پس از صدور پروانه ساخت انجام می‌شود.

مانی حقیقی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۳ در ۵ سالگی در فیلم اسرار گنج دره جنی به کارگردانی ابراهیم گلستان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ورود آقایان ممنوع، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مانی حقیقی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز صیاد، مری آپیک، شهناز تهرانی و صادق بهرامی را تجربه کرد.

مانی حقیقی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مانی حقیقی در این سال، بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مانی حقیقی بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع بوده است. مانی حقیقی سال ۱۳۸۹ در ۴۱ سالگی در فیلم ورود آقایان ممنوع نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رامبد جوان همکاری داشته است. مانی حقیقی توانست با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی و بهاره رهنما بر تجارب او افزود.

مانی حقیقی علاوه‌بر فیلم ورود آقایان ممنوع، سال ۱۳۸۷ در ۳۹ سالگی در فیلم درباره الی نیز بازی کرده است. مانی حقیقی این‌بار با اصغر فرهادی یعنی کارگردان فیلم درباره الی و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، سید شهاب حسینی و مریلا زارعی همکاری داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا