سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم درخشش ساخته احمدرضا درویش+داستان و زمان اکران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم درخشش ساخته احمدرضا درویش جدیدترین اثر این کارگردان نام آشناست. درویش کارگردان کمکاری ست. او در سال ۹۲ فیلم رستاخیز را ساخت که با اکران محدودی همراه شد و حواشی زیادی برای آن به وجود آمد و قبل از آن نیز فیلم دئول را در سال ۸۲ ساخت.

 

معرفی فیلم درخشش ساخته احمدرضا درویش
معرفی فیلم درخشش ساخته احمدرضا درویش

«درخشش» با مضمون دفاع مقدس و با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح با مضمون دفاع مقدس ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد مثل همیشه بتوان ردپای سینمای جاندار و اثرگذار این فیلمساز را در پروژه جدید او دید.

این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری می‌شود و مانند پروژه‌های پیشین این فیلمساز (آثاری برجسته چون کیمیا، سرزمین خورشید، دوئل و رستاخیز) یک تولید پرهزینه و بیگ‌پروداکشن خواهد بود.

نامعلوم بودن اکران عمومی «رستاخیز» پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر، دلیل مهم دوری درویش از صندلی کارگردانی بود اما بنیاد روایت فتح، در اقدامی جالب توجه مصمم است تا بازگشت «درویش» به فیلمسازی را رقم بزند.

هفته گذشته «احمدرضا درویش» از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح تجلیل شد و جلسه او با سیدمحمد یاشار نادری رئیس این بنیاد، کارشناسان و اهل رسانه را به بازگشت درویش به پشت دوربین امیدوار کرد. درویش «رستاخیز» را بهمن ۸۸ کلید زد و از آن سال یک دهه می‌گذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا