سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم عروسی مردم+خلاصه داستان و زمان اکران

در این مطلب درباره بازیگران فیلم عروسی مردم و معرفی آن پرداخته ایم. فیلم عروسی مردم با نام قبلی (روزی دو میلیون) که مضمونی اجتماعی دارد، دومین فیلم مجید توکلی بعد از «متولد ۶۵» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از توکلی به نگارش درآمده است و علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده، علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی به عنوان مدیر پروژه کنار توکلی قرار گرفتند.

بازیگران فیلم عروسی مردم
بازیگران فیلم عروسی مردم

تدوین این فیلم سینمایی به تازگی توسط سپیده عبدالوهاب به پایان رسیده و در حال حاضر علیرضا علویان مشغول صداگذاری فیلم است.

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه ای در سینمای ایران هستند که نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند. زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری، ایمان صدیق، ژوبین و با حضور احترام برومند از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی رفتند.

این فیلم جوانانه پیش از این «روزی دو میلیون» نام داشت که نامش به «عروسی مردم» تغییر کرد است.

عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم، امیرحسین حداد طراح صحنه، سپیده عبدالوهاب تدوین، پوپک مظفری مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان، رعنا امینی طراح لباس، احمدرضا شجاعی عکاس، محمود خرسند مدیر صدابرداری، حسن اصلانی و مهدی اصلانی فیلمبردار، محمد جمشیدی مدیر تولید، کوروش جوان مستند پشت صحنه از جمله عوامل این فیلم سینمایی هستند.

فیلم روزی دو میلیون
فیلم روزی دو میلیون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا