سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم ستاره‌ بازی + خلاصه داستان ستاره بازی و عکس بازیگران

اسامی بازیگران فیلم ستاره‌ بازی به همراه خلاصه داستان ستاره بازی و عکس بازیگران این فیلم به کارگردانی هاتف علیمردانی همچنین زمان اکران در همین مطلب. فیلم ستاره بازی محصول مشترک ایران و کانادا به کارگردانی هاتف علیمردانی در ماه نوامبر و دسامبر (پاییز امسال) در آمریکا و کانادا فیلمبرداری خواهد شد.

بازیگران فیلم ستاره‌ بازی
بازیگران فیلم ستاره‌ بازی

بازیگران فیلم ستاره‌ بازی

مایکل مدسن بازیگر آمریکایی و هنرپیشه اغلب فیلم‌های کوئتین تارانتینو بهفیلم ستاره بازی پیوست. پیشتر فرهاد اصلانی به عنوان نقش اول فیلم قراداد خود را با این پروژه قطعی کرده بود.

جدیدنرین خبر

مارشال منش بازیگر ایرانی‌تبار هالیوودی هم در پروژه «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی حضور دارد. این فیلم به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی پس از چند ماه توقف به دلیل بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده و پیش بینی می شود با ۲۰ جلسه فیلمبرداری به پایان برسد.

پس از مایکل مدسن بازیگر مورد علاقه تارانتینو اینک، مارشال منش بازیگر ایرانی تبار هالیوودی که با سریال «How i met your mother» شناخته می شود و فیلم هایی چون «دزدان دریایی کارائیب»، «جیمی وست وود» و …. را در کارنامه دارد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، پیش از این بازیگرانی چون فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی نیز در این پروژه مقابل دوربین رفته اند.

اسامی بازیگران فیلم ستاره‌ بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا