سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سه کام حبس+خلاصه داستان و زمان اکران

در این مطلب از بازیگران فیلم سه کام حبس نوشته ایم. این اثر هفتمین فیلم سینمایی سامان سالور است که ساخت آن به پایان رسیده و در مرحله اکران قرار دارد. پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره سی و چهارم اولین بازیگری بود که حضورش در این فیلم قطعی شد.

آخرین ساخته سینمایی سامان سالور به سال ۹۲ باز می گردد که «تمشک» را جلوی دوربین برد.

سالور پیش از این، «ساکنین سرزمین سکوت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «ترانه تنهایی تهران»، «آمین خواهیم گفت»، «سیزده ۵۹» را کارگردانی کرده بود. تهیه کنندگی «سه کام حبس» را ساسان سالور برعهده دارد.

از پریناز ایزدیار در چند وقت اخیر دو فیلم “سرخپوست” و “متری شیش و نیم” اکران شده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه بوده است. دو فیلم “تفریق” و “لتیان” از این بازیگر در نوبت اکران قرار دارند.

بازیگران فیلم سه کام حبس
بازیگران فیلم سه کام حبس

اسامی بازیگران

محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، مریم بوبانی، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

فهرست عوامل فیلم به این شرح است: مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سه کام حبس» که موضوعی ملتهب و متفاوت از زندگی‌ های پیچیده امروز را روایت می کند. سامان سالور نویسنده و کارگردان سینمای ایران درخصوص مضمون فیلم سینمایی «سه کام حبس» گفت: تنها حرفی که می‌توانم درباره مضمون این اثر بگویم این است که سه کام حبس اثری کاملاً اجتماعی است.

وی در همین راستا ادامه داد: «سه کام حبس» سعی می‌کند روایتی از سرپرست‌های خانوار داشته باشد کسانی که نهایت تلاش شان را می‌کنند زندگی آبرومندی برای خانواده شان فراهم کنند و در بزنگاه‌های روزگار باید دست به انتخاب بزنند.

سالور درباره حضور «محسن تنابنده» به عنوان نقش اول مرد این فیلم اظهار کرد: منتظر چهره‌ای متفاوت از محسن تنابنده باشید که به گفته خودش یکی از سخت‌ترین نقش هایش را بازی کرده است. تنابنده خودش فیلمنامه نویس و کارگردان است و همین باعث می‌شود همیشه ایده‌های جذاب داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا