سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم شاه ماهی + خلاصه داستان

فیلم شاه ماهی به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی افسانه منادی ساخته می شود. فیلمبرداری «شاه ماهی» که در شمال کشور، تهران و اطراف آن بود، به پایان رسید و مراحل فنی آن آغاز شده است. نادر مقدس امیدوار است جدیدترین فیلمش را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند.

فیلم شاه ماهی
فیلم شاه ماهی

نادر مقدس کارگردان فیلم سینمایی «شور عشق» که با آن فیلم نقش پررنگی در به شهرت رسیدن بهرام رادان و مهناز افشار داشت تصمیم دارد همچون گذشته از بازیگران نوجوان و جوان آموزش دیده و مستعد که تاکنون بر پرده سینما ظاهر نشده اند استفاده کند.

خلاصه داستان 

«شاه ماهی» داستان تارا و دوستانش است که در آستانه ورود به دانشگاه هستند، آن ها برای حل بحران  عطا، دوست دوران کودکی شان سفر پر ماجرایی را آغاز می کنند… .

فیلمنامه این فیلم به قلم افسانه منادی است و لوکیشن های آن از جنگل ها و جاده های شمال تا خیابان های تهران خواهد بود.

اسامی بازیگران

در این فیلم رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، باحضور، همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش‌آفرینی می‌کنند. برخی عوامل فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری حسن اسدی، صدابردار فرشید احمدی.
مقدس معتقد است سینما در عرصه بازیگری به نفس تازه نیاز دارد تا بتواند از تکرار فاصله بگیرد و مخاطبان جوان بیشتری را جذب سینما کند.

اسامی بازیگران فیلم شاه ماهی + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا