سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو + خلاصه داستان و زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو به همراه خلاصه داستان و زمان اکران فیلم همچنین اطلاعات تکمیلی درباره فیلم مهمانخانه ماه نو در این مطلب. ساخت فیلم مهمانخانه ماه نو به پایان رسیده و این فیلم آماده نمایش است. فیلم مهمانخانه ماه نو  محصول مشترک بین ایران و ژاپن به کارگردانی «تاکی فومی تی یوتسویی» است که با اتمام کامل مراحل ساخت در مرحله پروانه نمایش قرار دارد. گفته می شود «مهمانخانه ماه نو» قرار است به صورت آنلاین در سرویس های وی او دی به نمایش در بیاید.

اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو به همراه خلاصه داستان
اسامی بازیگران فیلم مهمانخانه ماه نو به همراه خلاصه داستان

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم مهمانخانه ماه نو که کارگردان آن ژاپنی است درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی عنوان کرد: در حال حاضر فیلم سینمایی «مهمانخانه ماه نو» در انتظار پروانه نمایش است و باید ببینیم پروانه نمایش فیلم چه زمانی صادر خواهد شد تا برای اکران عمومی آن تصمیم گیری کنیم.

وی در پایان صحبت هایش اعلام کرد: درعین حال که در انتظار پروانه نمایش فیلم و مذاکراتی برای اکران آن هستیم، باید هماهنگی هایی با کشور ژاپن نیز صورت بگیرد و ممکن است فیلم به صورت همزمان در ایران و ژاپن اکران شود.

اسامی بازیگران

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان و مریم بوبانی، جواد یحیوی و بازیگران ژاپنی نیز عبارتند از: ماساتوشی ناگاسه و ایاکو کوبایاشی (بازیگر نقش اوشین).

خلاصه داستان

«مهمانخانه شکوفه نو» مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز توسط نغمه ثمینی به نگارش درآمده است. داستان این فیلم درباره مادر و دختری است که ارتباط محدودی با یکدیگر دارند. دختر به دنبال راز مبهم فوت پدرش است و به همین خاطر در ادامه داستان دست به یک ماجراجویی می زند و در همین زمینه به حقایقی پی می برد… .

در این فیلم گویا امیر نادری کارگردان فیلم های شاخصی چون «دونده»، «آب، باد، خاک»، «خداحافظ رفیق» و… که در سال های اخیر در کشور ژاپن زندگی می کند نیز به عنوان مشاور پروژه حضور خواهد داشت. کمال تبریزی کارگردان مطرح سینما نیز به عنوان مشاور کارگردان در این پروژه حضور دارد.

جواد نوروزبیگی و شهره گلپریان به طور مشترک تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارند. از نوروزبیگی این روزها فیلم سینمایی «مارموز» در مقام تهیه کننده روی پرده سینماهای سراسر کشور قرار دارد. وی همچنین فیلم های سینمایی «سراسر شب» ساخته فرزاد موتمن و «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان را در نوبت اکران دارد.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه سینمایی قطعی شده عبارتند از: دستیار کارگردان: شهره گلپریان، فیلمبردار: یاناگیشیما.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا