سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز + خلاصه داستان و نکات خواندنی

اسامی بازیگران فیلم کارت پرواز به کارگردانی مهدی رحمانی همچنین خلاصه داستان و نکات خواندنی فیلم کارت پرواز به همراه اطلاعات تکمیلی در اینجا. چهارمین ساخته مهدی رحمانی بعد از «دیگری»، «پنهان» و «برف» چندی قبل در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده بود.

بازیگران فیلم کارت پرواز
بازیگران فیلم کارت پرواز

این فیلمساز جوان در «کارت پرواز» نوع تازه‌ای از سینما را تجربه کرده است؛ سینمایی رئالیستی که متفاوت از سینمای اجتماعی قصه‌گوی دو تجربه اخیرش است و آن‌طور که خودش می‌گوید به ذات سینما نزدیکتر. او با وجود اینکه در این فیلم موضوع حساسی را روایت می‌کند اما به حوزه‌های حساس نزدیک نمی‌شود و به تعبیر خودش از نگاه ژورنالیستی به موضوع که ترانزیت مواد مخدر از راه بلعیدن است، پرهیز می‌کند.

خلاصه داستان

ندا برای حل بحران مالی‌اش، تصمیم گرفته که با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد، اما این کار برایش خطراتی در پی دارد. ندا و منصور دو شخصیت اصلی فیلم با دو دنیای متفاوت وارد این کار می‌شوند و «کارت پرواز» روایتی است از پرسه‌زنی شبانه آنها برای بیان پیامدهای این تصمیم پرخطر

اسامی بازیگران

منصور شهبازی,  ندا جبرائیلی,  محمدعلی نجفی,  اصغر رفیعی جم,  شیرین یزدان بخش,  طلا معتضدی,  علی کلانتری,  امین قوامی

حاشیه ها

«منصور شهبازی» بازیگر توانای فیلم «نفس عمیق» پس از ۱۴ سال دوری از سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. هم‌چنین«اصغر رفیعی‌جم» فیلمبردار با سابقه کشورمان و «محمدعلی نجفی» کارگردان و «طلا معتضدی» کارگردان سینما و تلویزیون در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند.

⇐ لینک پخش فیلم کارت پرواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا