سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم کشتارگاه + خلاصه داستان و زمان پخش کشتارگاه در شبکه خانگی

در این مطلب از داستان و بازیگران فیلم کشتارگاه می خوانید. همچنین تحلیل و نقد فیلم کشتارگاه در این مطلب منتشر می شود. فیلم کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی ساخته می شود. این چهارمین فیلم سینمایی امینی بعد از فیلم های “والدراما”، “هندی و هرمز و ابراهیم” است که عباس امینی و حسین فرخ زاده آن را نوشته‌اند.

داستان و بازیگران فیلم کشتارگاه
داستان و بازیگران فیلم کشتارگاه

گفته می شود مانی حقیقی در حال ساخت اثر جدید خود فیلم تفریق است و پیش از این فیلم‌های “آبادان”، “کارگردان مشغول کارند”، “کنعان”، “پذیرایی ساده”، “اژد‌ها وارد می‌شود”، “پنجاه کیلو آلبالو” و”خوک” را کارگردانی کرده است. همچنین امیرحسین فتحی پسر حسن فتحی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون ایران نیز در این پروژه حضور دارد.

“کشتارگاه” روایتی متفاوت از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است، که قرار است طی ماه های آینده در بخش‌هایی از جنوب کشور و تهران جلوی دوربین برود و هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و اسامی دیگر بازیگران وعوامل این فیلم به زودی اعلام خواهد شد.

بازیگران فیلم سینمایی «کشتارگاه» مانی حقیقی، باران کوثری، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی و حامد علیپور محسوب می‌شوند. از دیگر عوامل فیلم می‌توان به احسان رفیعی به عنوان فیلمبردار، آتوسا قلمفرسایی در مقام طراح صحنه و لباس، سعید صفرپور به عنوان مجری طرح و داریوش صادقپور در مقام صدابردار اشاره کرد. یاسمن محب اهری نیز طراحی گریم را برعهده دارد. مدیر تولید فیلم سینمایی «کشتارگاه» علی محمدی و عکاس این فیلم مهیار بهمنش خواهند بود. عباس امینی، کارگردان فیلم سینمایی «کشتارگاه»، فیلم‌های «والدراما» و «هندی و هرمز» را ساخته است.

عباس امینی کارگردان باسابقه سینمای ایران در قبال اکران آنلاین فیلم سینمایی کشتارگاه گفت: پس از هماهنگی‌هایی که انجام شد قرار بر این است که در پایان هفته اول خردادماه فیلم «کشتارگاه» در سامانه وی‌اودی فیلیمو برای مخاطبان سینما اکران آنلاین شود.

«عباس امینی» نویسنده و کارگردان سینما با پنجمین ساخته سینمایی خود با نام «کشتارگاه» سومین اثری است که قصد اکران آنلاین در سینماهای کشور را دارد، این فیلم نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست با نظرات خوبی از سوی اهالی رسانه روبرو شود.

«هندی و هرمز» شاید مطرح ترین ساخته عباس امینی در عرصه سینماست، وی به خاطر ساخت این فیلم توانست جوایز داخلی و بین المللی فراوانی را به دست بیاورد که از جمله مهمترین آنها می توان به جایزه پانزدهمین جشنواره فیلم «Transsaharien» که در شهر زاکوره مراکش برگزار شد، اشاره کرد.

امینی همچنین دو فیلم سینمایی «والدراما» و ابراهیم را نیز در کارنامه کاری خود می بیند، والدرما پیش از این اکران خود را پشت سر گذاشته اما امینی ابراهیم را نیز در صف اکران و یا حضور در جشنواره های سینمایی می بیند. در این میان اما کشتارگاه جدیدترین ساخته امینی را می توان پربازیگرترین فیلم این کارگردان سینما دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا