سریال

اسامی سریال های کره ای سال ۲۰۱۹ + خلاصه داستان و بازیگران

سریال های کره ای همیشه بین ایرانیان طرفداران خاص خود را داشته است . در این پست قصد داریم به معرفی بهترین سریال های کره ای که در سال ۲۰۱۹ پخش شده و یا در حال پخش است بپردازیم.

اسامی سریال های کره ای سال ۲۰۱۹ + خلاصه داستان و بازیگران

اسامی سریال های ۲۰۱۹ کره جنوبی

سریال کره ای میس لی (خانم لی): سریال کره ای Miss Lee داستان یک دختر وظیفه شناس است که در شرکتی بزرگ کار می کند. لی سان سیم یا همان Miss Lee سعی دارد تا همیشه در کارها و وظایفی که دارد به سایر همکارانش در سازمان کمک کند و اینگونه به آنها یاری داده تا وظایف خود را به درستی انجام دهند. میس لی از طرف دیگر همکارانش خانم لی صدا زده می شود اما هیچوقت در حد توان و زحمتی که برای آنها می کشد از سوی آنها احترام دریافت نمی کند. پس از مشاهده سریال کره ای خانم لی شاهد خواهیم بود لی سان سیم با بازی (Hyeri) بازیگر خوش نقش سینمای کره جنوبی درست زمانی که شرکت ورشکسته شده و در شرایط نابسامانی به سر می برد به سمت مدیرعاملی آنجا منتسب شده و این موضوع ماجرا را پیچیده تر و وظایف او را بسیار سخت تر از پیش می کند.

سریال کره ای میس لی (خانم لی)

در سریال کره ای خانم لی بازیگران بسیار معروفی همچون Hyeri در نقش لی سون سیم، چا سئو وون در نقش پارک دو جون، کیم سانگ کیونگ در نقش یوو جین ووک، یوهم هیون کیو در نقش کو جی نا به عنوان بازیگران نقش اصلی سریال کره ای میس لی نقش آفرینی می کنند.

اصلی ترین بازیگر سریال کره ای Miss Lee یعنی لی سان سیم با بازی هایری تا پیش از این سریال در سریال هایی همچون، دو پلیس، بازگشت به ۱۹۸۸ و … نقش افرینی نموده است.

چا سئو وون در نقش پارک دو جون ،کیم سانگ کیونگ در نقش یوو جین ووک و یوهم هیون کیو در نقش کو جی نا.

سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفا می شود: محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانرعاشقانه،هیجانی و کمدی در ۳۲ قسمت روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه KBS2, Netflix این کشور پخش می شود. این سریال نیز جایگزین سریال عدالت شده است.

سریال کره ای وقتی کاملیا شکوفا می شود

داستان این سریال درباره زنی به نام دونگ بک (Gong Hyo Jin) می باشد که صاحب یک بار به نام کاملیا است. او در همسایگی یک پلیس به نام هوانگ یونگ شیک (Kang Ha Neul) زندگی می کند. یونگ شیک به دونگ بک علاقه دارد اما سرنوشت دونگ بک به زندگی سه مرد خوب، بد و بی کلاس گره خورده است که …

گونگ هیو جین و کانگ ها نول نقش های اصلی سریال را تشکیل می دهند.

سریال کره ای تو فوق العاده ای: در سریال تو فوق العاده ای یون دان اوه دانش آموزی است که در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده و زندگی می کند. یون از کودکی به بیماری لاعلاج قلبی مبتلا شده است که تا کنون نتوانسته آن را درمان کند و به گفته پزشکان قرار است به زودی بیماریش او را به کام مرگ بکشاند. با دانلود سریال کره ای تو فوق العاده ای خواهیم دید، دان اوه که در روابطش به مشکل برخورد کرده است سعی دارد تا افراد جدیدی را کشف کند و رابطه ای جدید را بسازد کیم هیه یون بازیگر نقش یون دان اوه با شخصی آشنا شده که اسم ندارد و یون نام او را هارو می گذارد. هارو یکی بازماندگان مانهوا ها است که به همراه اطرافیانش زندگی می کند.

سریال کره ای تو فوق العاده ای

کیم هیه یون در نقش یون دان اوه، رو وون در نقش هارو، لی جائه ووک در نقش بائک کیونگ به عنوان نقش اصلی بازی می کنند.

سریال کره ای بی خانمان: چا دال گون (لی سونگی) که رویای بازیگر اکشن شدن را در سر دارد از یک حادثه هواپیما جان سالم به‌ در می برد و مسیر زندگیش تغییر می کند و درگیر توطئه های پنهان می شود و قصد داره فساد ملی را آشکار کند؛ گوهاری (سوزی) برای حمایت از مادر و خواهر کوچک ترش بدنبال به دست آوردن شغل ثابت افسر عمومی هست که در نهایت به عنوان مامور NIS استخدام می شود…

سریال کره ای بی خانمان

لی سونگی ، سوزی و شین سونگ راک ایفاگران نقش های اصلی سریال بی خانمان هستند.

سریال کره ای نمایش بزرگ: در ژانر عاشقانه، کمدی، درام، سیاسی، خانوادگی تولید کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ است این سریال روز های دوشنبه و سه شنبه از شبکه tvN پخش در ۱۶ قسمت پخش می شود و هر قسمت نیز ۶۰ دقیقه زمان می برد.

سریال کره ای نمایش بزرگ

وی دائه هان (سونگ سئونگ هیون)، یک سیاست مدار با ظاهر خوب و توانایی بی عیب و نقص در سخنرانی ها میباشد. طی اتفاق خانوادگی ناگواری که برای او اتفاق می افتد مجبور به ترک آرزو ها و خواسته های سیاسی خود میشود. یک روز دا جونگ (Roh Jeong-Eui) دختری ۱۸ ساله به ملاقات او می آید و ادعا میکند که وی دائه هان پدر واقعی اوست و مادر خود را طی تصادفی از دست داده و اکنون به تنهایی از سه خواهر و برادر خود مراقبت میکند. بنابراین وی دائه هان این حقیقت را می پذیرد و سعی میکند با یک نمایش بزرگ، مجددا خودش را برای نماینده مجلس شدن، آماده کند…

سونگ سئونگ هیون، لی سان بین، لیم جو‑هوان، پارک ها نا ایفاگران نقش های اصلی هستند.

سریال کره ای نامه تولد: در ژانری تاریخی، عاشقانه و جنگی ساخته کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ است و هر قسمت از این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده است و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه KBS2 پخش می شود.

کیم مو گیل پیرمردی است که در دوران جوانی خود مجبور به کار در هیروشیما در طول اشغال کره توسط ژاپن بوده است. با کمال تعجب یک روز نامه ای از اولین عشق خود یو ایل آ دریافت می کند. کیم جه یون که نوه کیم مو گیل است با دیدن این نامه تصمیم می گیرد عشق اول پدربزرگش را پیدا کند و در این راه او متوجه گذشته عاطفی و عاشقانه آنها میشود و…

جین سو مین، جان مو سانگ ستارگان این سریال کره ای هستند.

سریال کره ای همکاران دونده: در ژانری درام در سال ۲۰۱۹ در ۱۶ قسمت تولید شده است و این سریال جایگزین سریال کلاس دروغ ها شده و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه OCN پش می شود.

سریال کره ای همکاران دونده

هان یون سئون (Lee Yo-Won) به عنوان بازپرس در کمیسیون حقوق بشر فعالیت میکند. مبنای فعالیت های او تنها براساس حقیقت است به همین خاطر همه فکر میکنند که او حس هم دردی با هیچکس ندارد. وی رازی در زندگی خود دارد که نمیتواند به هیچکس بگوید.

از طرفی بائه تانگ هائه (Choi Gwi-Hwa) که یک فرد پرهیزگار در حل پرونده هاست. او در گذشته یک دادستان بوده و اکنون به عنوان بازپرس به کمیسیون حقوق بشر منتقل شده است. هان یون سو و بائه هانگ تائه در مورد همه چیز اختلاف دارند، اما آنها برای افرادی که به کمک آنها نیاز دارند بایکدیگر همکاری می کنند.

لی یو برنده – چوی گو گو هو ستارگان این سریال هستند.

سریال کره ای غریبه ای از جهنم : در ژانر ترسناک یکی از ساخته های کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ است این سریال روزهای شنبه و یکشنبه از شبکه OCN این کشور پخش می شود.

سریال کره ای غریبه ای از جهنم

یوون جونگ وو (Im Shi-Wan) جوان ۲۰ ساله ای است که در تمام طول زندگی خود ساکن یک شهر کم جمعیت بوده اما حالا یک شغل در یک دفتر کوچک در سئول پیدا کردهاست. برای همین یه سئول می رود و یک آپارتمان کوچک و ارزان قیمت می گیرد؛ جایی که مجبور است حمام و آشپزخانه اش را با دیگر ساکنین آپارتمان شریک شود. او زندگی در این آپارتمان را که از نظرش تمام ساکنین آن عجیب و مشکوک هستند را دوست ندارد…

لی دونگ ووک و ایم شی وان ایفا کننده نقش های اصلی در سریال کره ای غریبه هایی از جهنم می باشند.

سریال کره ای افسانه نکدو: افسانه نکدو سریال جدید کیم سو هیون می باشد که در ان برای نوک دو مشکلاتی پیش میاید که برای فرار از این مشکلات و داشتن راه فراری برای جلوگیری از ان اتفاق تصمیم می گیرد که به یک روستا برود و در ان روستا به مدت یک سال حالا کمی بیشتر یا کمتر به زندگی بپردازد تا بعد از ان برای ادامه تصمیم جدیدی بگیرد.

سریال کره ای افسانه نکدو

سریال کره ای نامه تولد: در ژانری تاریخی، عاشقانه و جنگی ساخته کره جنوبی در سال ۲۰۱۹ است و هر قسمت از این سریال در ۶۰ قسمت تولید شده است و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه KBS2 پخش می شود.

کیم مو گیل پیرمردی است که در دوران جوانی خود مجبور به کار در هیروشیما در طول اشغال کره توسط ژاپن بوده است. با کمال تعجب یک روز نامه ای از اولین عشق خود یو ایل آ دریافت می کند. کیم جه یون که نوه کیم مو گیل است با دیدن این نامه تصمیم می گیرد عشق اول پدربزرگش را پیدا کند و در این راه او متوجه گذشته عاطفی و عاشقانه آنها میشود و…

جین سو مین، جان مو سانگ ستارگان این سریال کره ای هستند.

سریال کره ای نامه تولد

سریال کره ای دوبار هرگز: یک سریال کره ای جدید است و به تازگی بر روی آنتن MBC قرار گرفته است و محصول سال ۲۰۱۹ است. سریال کره ای دوبار هرگز، یا همان بدون فرصت دوباره می تواند سرگرمی خوبی برای طرفداران سریال های کره ای به حساب بیاید، چرا که علاوه بر خط داستانی جذابش ، از حضور بازیگران محبوب و مشهوری همچون پارک سه وان ، هوه جی هو و ناوک دونگ یون نیز بهره می برد.

سریال کره ای دوبار هرگز

این سریال درباره یک مسافرخانه در مرکز شهر سئول است که مسافران آن برای مدت زمان زیادی است که در آنجا حضور دارند. سکی از نکات جالب توجه درباره مسافران این مسافر خانه آن است که مسافران اتاق های یک تا شش از هر لحاظ با هم فرق دارند و همین مساله باعث بروز ماجراهای جالبی برای ساکنین آنجا می شود که تماشای این سریال را لذت بخش می کند.

سریال کره ای ذوبم کن: سریال جدید جی چانگ ووک هم شروع شده است خب هر چه زودتر بریم سر مسئله اصلی یعنی داستان این سریال خود جی چانگ ووک گفته که بازی در سریال کره ای مرا ذوب کن را به خاطر فیلم نامه و تازگی ای که براش داشته قبول کرده و به نظرش جالب بوده پس قطعا این سریال از فیلم نامه قوی ای برخوردار است چرا که وقتی بازیگری که جز تاپ های کشور کره جنوبی است بازی را به خاطر فیلمنامه قبول کرده است پس قطعا یکی از وجه های تمایز این مجموعه نسبت به دیگر مجموعه ها داستان ان است و قطعا در کنار این عامل از عوامل مهم دیگری همچون بازیگران حرفه ای هم میشه در نظر گرفت همگی بازی های قبلی او را در دیگر سریال های کره ای را دیده ایم و به خوبی از توانایی اش آگاه هستیم.

سریال کره ای ذوبم کن

سریال کره ای قدرت نفوذ: سریال قدرت نفوذ داستان زندگی لی تائه جون با بازی لی دونگ گان است که در دوران فعالیت خود یک بازرس خوش سابقه است. لی تائه یک بازرس بیمه در زمان زندگی حرفه ای خود است که پس از مدتی متحول شده و فردی کلاه بردار تبدیل شده و برنامه های کلاه برداری را به خوبی میچیند. در ادامه سریال کره ای Leverage 2019 لی تائه سعی می کند تا با استفاده از بازیگرانی مجرمان واقعی را که خود را بالاتر از قانون می دانند دستگیر کند.

سریال کره ای قدرت نفوذ

 

سریال کره ای عشق زیبا: در سریال کره ای عشق زیبا خانواده سول آ فرزند بزرگ خانواده مون تائه سرآشپز و خواهر کوچکتر او مون هائه منشی شخصی به نام دو جین وو است. در ادامه سریال میبینیم جاه طلبی و زیاده خواهی اعضای این خانواده آنها را با مشکلات زیادی روبه رو می کند که هریک از این اعضا را در بخشی از زندگیشان درگیر می کند.

سریال کره ای دروغ های درون: در سریال کره ای دروغ های درون کارآگاه جو ته شیک با بازی لی مین کی یک فرد کاری و پر توان است که پس از مدت ها زندگی در شهر و چالش های کاری تصمیم میگیرد برای مدتی اگر چه کوتاه برای استراحت به روستایی دور افتاده برود. در ادامه با دانلود سریال کره ای The lies Within جو ته شیک پس از حضور در آنجا با پرونده ای مواجه می شود و اتفاقی عجیب ایجاد می کند، اتفاقی که می تواند به مرگ قانون گذار کیم سونگ چول و مرگ او که در حادثا تصادفی بوده است مربوط شود.

سریال کره ای دروغ های درون

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا