چهره هاسلبریتی ایرانی

استایل خفن فرشته حسینی در پشت صحنه سریال قورباغه + عکس

در این پست، عکس جدیدی از استایل خفن فرشته حسینی در پشت صحنه سریال قورباغه را خواهیم دید! با ما همراه باشید. فرشته حسینی ، بازیگر سینما و تئاتر و متولد ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ شمسی در شهر تهران و افغان‌ تبار می باشد! او از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است.

فرشته حسینی در پشت صحنه سریال قورباغه 

حسینی با بازی در فیلم ” رفتن ” به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد! ” رفتن “ نخستین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان است که به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی جمشید محمودی تولید شده است و محصول سال ۱۳۹۵ شسمی می باشد. این فیلم نماینده سینمای افغانستان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار بوده‌ است!

سریال ” قورباغه مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که در حال تولید و ساخت می باشد و اولین کار سریال هومن سیدی به شمار می آید که در نمایش خانگی تولید شده است و آن را کارگردانی می کند. تاکنون حضور نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و همچنین نوید پورفرج به عنوان بازیگر و پیمان شادمانفر به عنوان مدیر فیلمبرداری در این مجموعه قطعی شده است.

سریال ” قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند که تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است! قسمت هایی از این سریال به دلیل ماهیت داستان در خارج ایران فیلمبرداری می گردد! در خلاصه داستان ” قورباغه ” آمده است: ” دنیا براى من جاى کوچیکىِ. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌ شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌ تونم نفس بکشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا