سریالسریال‌ایرانی

استوری انتقادی بهروز وثوقی در واکنش به شباهت قسمت آخر پایتخت به فیلم همسفر

استوری انتقادی بهروز وثوقی در واکنش به شباهت قسمت آخر پایتخت به فیلم همسفر جزئیات دلخوری اسطوره بازیگری سینمای ایران نسبت به داستان پایتخت ۶ بعد از پخش قسمت آخر ششمین فصل سریال پایتخت بسیاری منتظر واکنش از طرف بهروز وثوقی بودند. سکانس های پایانی پایتخت به تقلید از سکانس معروف فیلم همسفر با نقش آفرینی این بازیگر ساخته شده بود و پخش این تصاویر واکنش های بسیاری در فضای مجازی به همراه داشت.

بهروز وثوقی نظر کاربران فضای مجازی، درباره‌ی ارجاع و ادای دین سریال صداوسیما، به‌فیلم “همسفر”ش را استوری کرد. این نظرات همگی منفی بودند و نشان دهنده اینکه بهروز وثوقی نسبت به ساخت چنین سکانس هایی انتقاد داشته است. در یکی از این استوری های انتقادی کاربران نوشته شده است: «حتی ادای شما رو هم نمی‌تونن دربیارن»!

در همین خصوص رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری ویژه به سید مرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر پایتخت ۶ تاکید کرده لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

علی عسکری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد ( از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.

استوری انتقادی بهروز وثوقی
استوری انتقادی بهروز وثوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا