چهره هاسلبریتی ایرانی

اطلاعاتی درباره بیماری مهران مدیری + جزئیات کامل

مهران مدیری چه بیماری دارد؟ اطلاعاتی درباره بیماری مهران مدیری به همراه جزئیات کامل و علت مریض شدن این کارگردان و بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون. خبر مراجعه مهران مدیری به بیمارستان و بستری شدن او در بسیاری از رسانه ها بازتاب پیدا کرد.

بیماری مهران مدیری
بیماری مهران مدیری

مهران مدیری چهارشنبه ۱۵ مرداد به بیمارستان مراجعه کرده اما دلیل مراجعه مجری دورهمی به بیمارستان عارضه قلبی نبوده است. مدیر تولید برنامه دورهمی خبر انتقال مهران مدیری به بیمارستان به دلیل عارضه قلبی را نادرست خواند.

ظهر چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه – برخی رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه خبر دادند که مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی به درمانگاه رفته و از آنجا به بیمارستان منتقل شده است.

این در حالی است که عباس‌پور، مدیر تولید برنامه دورهمی، در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را رد و حال مهران مدیری را مساعد عنوان کرد.

عباس پور در عین حال تایید کرد که امروز، چهارشنبه مهران مدیری به بیمارستان مراجعه کرده است اما دلیل مراجعه مجری “دورهمی” به بیمارستان مشکل جزیی معده بوده و نه عارضه قلبی.

مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است. او کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده  است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا