کلیپ داغ

اظهارات جنجالی کارشناس تلویزیون درباره کرونا و نشانه ظهور ! + ویدیو

اظهارات جنجالی کارشناس تلویزیون درباره کرونا و نشانه ظهور ! همچنین ویدیو صحبت های عجیب درباره نشانه های ظهور و ارتباط با کرونا در برنامه راز سیما. محمد هادی همایون کارشناس برنامه تلویزیونی راز شبکه ۴ سیما درباره یک شبهه مبنی بر اینکه عده‌ای کرونا را مرگ سفید می‌نامند گفت: «در پاسخ به آنان می‌گویم کرونا قطعاً نشانه ظهور است حتی اگر مرگ سفید نباشد چرا که به ظاهر شدن صحنه و واضح شدن دنیا کمک می‌کند.

دقت داشته باشید که امام نامرئی نشده است؛ ایشان در بین ما زندگی می‌کند و اگر اتفاقاتی در حال رخ دادن است که وضعیت دنیا را ظاهر می‌کند یعنی در حال حرکت به سمت ظهور هستیم.»

کرونا و نشانه ظهور
کرونا و نشانه ظهور

در روزها و هفته های اخیر تعداد زیادی از شهروندان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. این ویروس هر روز قربانیان زیادی می گیرد و افراد زیادی را مبتلا می کند. در جدیدترین آمار دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت:

از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۰۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۲۵۸۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا کنون ۳۸۷۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند. خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۷۰۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

۳۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا