اخبار داغ

اعتراض شدید دانشجویان به بشیر حسینی و احسان علیخانی در جلسه نقد عصر جدید+عکس

مجله اینترنتی کولاک:  جلسه نقد برنامه عصر جدید تبدیل به اعتراض شدید دانشجویان به بشیر حسینی و احسان علیخانی شد! نشست نقد و بررسی برنامه تلویزیونی عصر جدید روز ۱۴ اردیبهشت با حضور اعظم راودراد و عبدالله بیچرانلو استادان دانشگاه و احسان علیخانی، آریا عظیم‌نژاد و سیدبشیر حسینی مجری و داوران این برنامه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

 

اعتراضات شدید به احسان علیخانی و داوران عصر جدید در جلسه نقد دانشگاهیان
اعتراضات شدید به احسان علیخانی و داوران عصر جدید در جلسه نقد دانشگاهیان

در این جلسه اساتید دعوت شده و همچنین برخی از دانشگاهیان از برنامه عصر جدید انتقادات زیادی انجام دادند. این انتقادات به خصوص با صحبت های بشیر حسینی تندتر هم شد!

نشست نقد «عصر جدید» با تشویق‌های مدام دانشجویان برای صحبت‌های انتقادی از طرف استادان خطاب به بشیر حسینی و به ویژه دانشجویان همراه می‌شد و هر بار عده‌ای با تشویق‌ها این سخنان را همراه می‌کردند که تا پایان جلسه، مجری تذکر می‌داد که از تشویق‌های هیجانی پرهیز شود.

سخنان ابتدایی سیدبشیر حسینی درباره بی خاصیت بودن دانشگاه و اخمالو بودن دانشجویان علوم اجتماعی باعث شد بیشترین خطاب سوالات و بحث‌ها باشد.

در میان صحبت‌های عوامل «عصر جدید» یکی از دانشجویان پسر روی صحنه رفت و دیالوگ‌هایی را به صورت تئاتری اداکرد که کادر برگزارکننده خواست او را از صحنه خارج کند و عوامل گفتند اشکالی ندارد او هم می‌خواهد استعدادیابی شود!

بخشی از سوالات دانشجویان از عوامل «عصر جدید» همراه با خطاب‌های تند و انتقادی بود و باعث شد چندین بار نظم جلسه بهم بخورد و مجری بارها نسبت به تمام شدن زمان پرسش و همچنین رعایت ادب و احترام مهمانان تذکر دهد.

آریا عظیمی نژاد از داوران برنامه «عصر جدید» به‌رغم حضور در این نشست ترجیح داد با سکوت شنونده نقدها باشد و هیچ اظهارنظری نکرد.

جلسه حوالی ساعت ۲۰ به پایان رسید و بعد از آن دانشجویان جلوی درهای آمفی‌تئاتر تجمع کردند که احسان علیخانی و داوران برنامه «عصر جدید» با حفاظت تیم حراست دانشگاه بیرون رفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا