چهره هاسلبریتی ایرانی

افشاگری ریحانه پارسا از درخواست ازدواج به مهدی کوشکی ! + ویدیو

افشاگری ریحانه پارسا از درخواست ازدواج به مهدی کوشکی ! به همراه ویدیو اولین مصاحبه دو نفره با مهدی کوشکی و ریحانه پارسا و ناگفته هایی از ازدواجشان. چندی قبل ریحانه پارسا و مهدی کوشکی تصویری مشترک را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و در آن خبر ازدواج خود را اعلام کردند؛ خبری که برای بسیاری از کاربران عجیب بود، چرا که این دو بازیگر بیش از ۱۵ سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند.

ریحانه پارسا متولد اسفند ۱۳۷۷ و مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۶۰ هستند. او بعد از انتشار خبر ازدواجش، در یک استوری نوشت: “در یک دوره نامعلوم بین هزار و یک اخبار و نمیدونم‌ها دست دادیم … ممنون بابت تبرک‌ها عزیزای دل… ورودت به زندگی من مبارک مرد من…”

ریحانه پارسا با بازی در سریال تلویزیونی «پدر» در سال ۹۷، بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد و با نقش لیلا در این سریال به شهرت رسید. او اعلام کرد که به دلیل انتشار عکس‌های مدلینگ در اینستاگرامش بعد از بازی در سریال «پدر»، حدود ۶ ماه ممنوع‌الکار بود. ریحانه پارسا در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت:

“من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم.”

از فعالیت‌های هنری مهدی کوشکی که از کارگردان‌ها و بازیگرهای مطرح است، می‌توان به نگارش و کارگردانی نمایش «کاسیت در زنجیر»، بازی در نمایش «شب نشینی با شکوه آقاجون» و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌های «سیزده»، بازی در سریال‌های نمایش خانگی «دل»، «کرگدن» و بازی در فیلم‌های سینمایی «شاه کش» و «لانتوری» اشاره نمود. دو سریال «دل» و «کرگدن» با بازی مهدی کوشکی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

افشاگری ریحانه پارسا از درخواست ازدواج
افشاگری ریحانه پارسا از درخواست ازدواج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا