چهره هاسلبریتی ایرانی

آدرس صفحه تتلو در یوتیوب + جزئیات حضور تتلیتی ها در یوتیوب امیر تتلو

آدرس صفحه تتلو در یوتیوب به همراه جزئیات حضور تتلیتی ها در یوتیوب امیر تتلو همچنین درخواست این خواننده جنجالی از هوادارانش برای پیوستن به یوتبوب. بعد از اینکه دو صفحه اصلی امیر تتلو طی چند روز در اینستاگرام بسته شد و این خواننده جنجالی نتوانست حتی صفحه فیکی با نام مستعار هم داشته باشد، وی به هوادارانش فرمان حضور در یوتیوب را داد! یوتیوب بزرگ‌ترین پلتفرم توضیح محتوای ویدیویی و دومین وب‌سایت پربازدید جهان است.

آدرس صفحه تتلو در یوتیوب
آدرس صفحه تتلو در یوتیوب
پیشتر صفحه اصلی این خواننده رپ از سوی اینستاگرام مسدود شده بود. تلاش‌های تتلو برای بازگرداندن صفحه اش ناکام بود. این شبکه اجتماعی هم اعلام کرد که دیگر اجازه فعالیت به تتلو نخواهد داد. صفحه تتلو بیش از چهار و نیم میلیون فالوئر داشت.
این اتفاق پس از آن رخ داد که این خواننده جنجالی ساکن ترکیه در چند استوری نوشت که قصد دارد “حرم‌سرای سلطان” راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به “حرمسرای” او بیایند.
انتشار این استوری‌ها، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد. فعلان مدنی می‌گویند همچنان پیگیر‌های حقوقی علیه تتلو را در ترکیه ادامه می‌دهند. امیر تتلو متهم آزار زنان و کودکان شده است.
تتلو پس از اخراج از اینتساگرام در کانال تلگرام خود که حدود یک میلیون دویست هزار نفر مخاطب دارد به شدت از اینستاگرام و فعالان مدنی خارج از ایران انتقاد کرد. او همچنان به رویه خود ادامه داد و درخواست پیشین خود برای حضور دختران ۱۵ تا ۲۰ سال را تکرار کرد.
این دومین بار است که اکانت تتلو در اینستاگرام مسدود می‌شود. مهرماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد.
این بار اما تتلو پس از بسته شدن صفحه‌اش با انتشار ویدئویی از خود دفاع کرد. او اتهام آزار کودکان را به شدت تکذیب کرد. او همچنین اعلام کرد که از بی‌بی‌سی شکایت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا