چهره هاسلبریتی ایرانی

الهام طهموری بازیگر نقش وارش کیست؟ + بیوگرافی و عکس

محمد سیمری: در این مطلب از الهام طهموری بازیگر نقش وارش می خوانید. الهام طهموری متولد ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر اصفهان است.  الهام دانش آموخته رشته ی تئاتر و گرافیک است؛ او برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ شمسی در پروژه ای متعلق به شبکه ی استانی اصفهان، در جلوی دوربین قرار گرفت! الهام جزو آن دسته از بازیگران زن ایرانی است که پس از گذراندن دوره های حرفه ای بازیگری و هنرپیشگی به عرصه ی هنر و سینما پا گذاشته است.

الهام طهموری بازیگر نقش وارش

الهام طهموری تاکنون در سریال های مطرح و پر ببینده ی زیادی حضور داشته است؛ سریال هایی از جمله سریال ” پرستاران ” (در نقش مهتاب)، سریال ” نفس گرم ” (در نقش سمیرا) و همچنین سریال ” پدر ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا ( در نقش مهتاب تهرانی) و همچنین سریال ” بی قید و شرط ” با نام قبلی ” آسمان هوای باران دارد ” به کارگردانی شهرام شاه حسینی.

الهام طهموری بازیگر نقش وارش
الهام طهموری بازیگر نقش وارش

شهرت اصلی الهام طهموری از سریال ” پرستاران ” و ” نفس گرم ” آغاز شد و او اکنون در سریال وارش، در نقش اصلی یعنی ” وارش ” به جلوی دوربین خواهد رفت! الهام به عنوان بازیگر نقش ” مهتاب ” در سریال ” پرستاران ” تمام سعی خود را بر این داشته بود که به بهترین شکل ممکن، این نقش را ایفا نماید و همین باعث معروف شدن وی در بین مخاطبان این سریال ایرانی شد.

سریال ” وارش ” به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

شاید این سوال پیش آید که وارش یعنی چه؟ در پاسخ بایستی گفت وارش، یک نام محلی به معنی باران می باشد.

زندگینامه الهم طهموری

زندگی شخصی الهام طهموری

الهام طهموری به تازگی ازدواج کرده است و متاهل می باشد؛ او با حامد احمدجو ازدواج نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا