چهره هاسلبریتی ایرانی

امید نورافکن هافبک تیم فوتبال سپاهان کیست؟ + جزئیات ابتلای وی به کرونا

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره امید نورافکن هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان و همچنین جزئیات ابتلای وی به کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در طی روزهای گذشته خبری مبنی بر ابتلای چند تن از اعضای باشگاه سپاهان اصفهان به ویروس کرونا منتشر شد! به همین دلیل سپاهانی ها امروز هم تست کرونا دادند. امید نورافکن ، هافبک تیم فوتبال  سپاهان اصفهان با انتشار استوری زیر در اینستاگرام خود، خبر از ابتلای خود به ویروس کرونا را داد.

اما درباره امید نورافکن ، بازیکن فوتبال بد نیست بدانید وی متولد۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۶ شمسی در شهرری می باشد. امید نورافکن پیش از این سابقه بازی در تیم استقلال تهران را دارد و پس از دوره ای کوتاه بازی کردن در تیم شارلوا بلژیک ، با قراداد قرضی به مدت نیم فصل به تیم فوتبال استقلال تهران بازگشت! او با وجود سن سال کم، خیلی زود مطرح و محبوب شد! او در شهرآورد تهران پاس گل سوم تیم را برای کاوه رضایی ارسال کرد. در لیگ هفدهم با مصدومیت میلاد زکی پور او در پست دفاع چپ به میدان رفت و توانست توانایی‌ های خود را در این پست ثابت کند.

امید نورافکن در تبم فوتبال استقلال تهران ، بخاطر توانایی در چند پست مختلف، لقب ” بمب ‌افکن ” را گرفت! پس از اتمام قرارداد قرضی نورافکن با تیم فوتبال استقلال تهران ، این بازیکن در اواخر مرداد ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به صورت قرضی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

امید نورافکن همچنین برای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی فوتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران نیز بازی کرده ‌است. از مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی سرمربی وقت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مارک ویلموتس وی را به تیم ملی دعوت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا