چهره هاسلبریتی ایرانی

امیررضا دلاوری بازیگر نقش برزو در سریال می جان کیست؟ + بیوگرافی و عکس

امیررضا دلاوری بازیگر نقش برزو در سریال می جان کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های امیررضا دلاوری همچنین نکاتی از زندگی شخصی در این مطلب. امیررضا دلاوری در چند وقا اخیر در سریال های زیادی بازی کرده است. دلاوری در سریال می جان حضور دارد. سریالی که در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود. از این بازیگر چندی قبل سریال پر مخاطب «وارش» پخش شد که با استقبال خوبی همراه بود.

امیررضا دلاوری بازیگر نقش برزو در سریال می جان
امیررضا دلاوری بازیگر نقش برزو در سریال می جان

امیررضا دلاوری ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. مادرش معلم و پدرش نظامی است. دو برادر کوچکتر از خود بنام های احسان و اشکان دارد، علاوه بر بازیگری در نواختن سازهای موسیقی تبحر دارد. شاید جالب باشد که بدانید امیررضا تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است! او با تئاتر و سپس تلویزیون ،فعالیت در عرصه ی بازیگری را پیگیری نموده است. او بازیگری را به صورت جدی از مقطع دبیرستان و با تئاترهای مدرسه شروع کرد.

دلاور در سال ۱۳۷۴ شمسی و در در یک کلیپ موسیقی به کارگردانی ” مسعود آب پرور ” حاضر شد. حضور در این پروژه برای او ارزشمند بود زیرا توانست با معرفی مسعود آب پرور، اولین تجربه ی بازی خود را در جلوی دوربین تجربه نماید! او بازیگری در جلوی دوربین را با حضور در سریال ” مهر خوبان ” محصول سال ۱۳۷۴ شمسی تجربه کرد.

دلاوری و دخترش

این بازیگر با ایفای نقش در فیلم “متولد ماه مهر” در سال ۱۳۷۸ شمسی نیز وارد دنیای سینما شد. ” متولد ماه مهر ” فیلمی‌ است به کارگردانی احمدرضا درویش. امیررضا دلاوری چندی قبل در سریال “وارش” حضور دارد. سریال وارش به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و رضا تخشید و  نویسندگی جابر قاسمعلی از شبکه سه سیما پخش شد.

بازیگر سریال وارش

امیررضا دلاوری ازدواج کرده است و متاهل می باشد. او چند سالی است که با الهام مرادی ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج، دختری به نام ” دیار ” می باشد. او می‌گوید: من خواهر نداشتم و دختری در خانه مان نبود. به همین خاطر دوست داشتم فرزندم دختر باشد. فکر می کنم اکثر آقایون دوست دارند دختر داشته باشند و من هم وقتی فهیمدم فرزندمان دختر است خوشحال تر شدم.

الهام مرادی درباره حس بدی که ابتدای زندگی مشترک به روابط اجتماعی همسرش داشت می‌گوید: اگر با همسرتان هم‌حرفه نباشید، منظورم همسری است که بازیگر باشد، خب، واقعا زندگی به خصوص در سال‌های اول کمی سخت است. در ابتدا از توجه مردم به همسرم و اینکه مدام هر جا می‌رویم زیر نگاه کنجکاو مردم باشیم خوشم نمی‌آمد و به آن عادت نداشتم اما الان دیگر به این موضوع عادت کرده‌ام و می‌دانم این هم بخشی از شغل همسرم است.

بخش دیگری از سختی ها، نداشتن شرایط مالی ثابت و مطمئن برای بازیگر است. همچنین این حرفه شرایط کاری سخت و زمانبری دارد. گاهی امیر صبح خیلی زود از خانه خارج می‌شود و نیمه‌شب برمی‌گردد و اگر هم این میان وقتی داشته باشد به باشگاه ورزشی می‌رود چون به خاطر شغلش باید همیشه بدنی آماده و ورزیده داشته باشد. خلاصه دشواری‌های زندگی با یک بازیگر کم نیست.

اینستاگرام امیررضا دلاوری

instagram.com/amirrezadelavari

فیلم‌های سینمایی

ترانه     ۱۳۹۶  مهدی صاحبی

آزاد به قید شرط            ۱۳۹۵  حسین شهابی

چ         ۱۳۹۲  ابراهیم حاتمی کیا

فردا      ۱۳۹۲  مهدی پاکدل

روز روشن       ۱۳۹۱  حسین شهابی

خودزنی            ۱۳۹۰  احمد کاوری

مهتاب روی سکو          ۱۳۸۹  فیما امامی

مخمصه            ۱۳۸۶  محمدعلی سجادی

نفوذی   ۱۳۸۷  احمد کاوری

سایاب   ۱۳۸۶  محمدعلی سجادی

جنایت   ۱۳۸۲  محمدعلی سجادی

عاشق مترسک  ۱۳۸۲  مهدی نوربخش

متولد ماه مهر   ۱۳۷۸  احمدرضا درویش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا