گوناگون

اولین وزنه بردار بانوی ورزش ایران کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اولین وزنه بردار بانوی ورزش ایران کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه یک رویداد مهم برای ورزش و وزنه برداری ایران در اورگنج ازبکستان رقم خورد. در ادامه پیکارهای رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۱۸ آسیا در ازبکستان رقابت وزنه برداران دختر گروه A دسته ۵۸ کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور پارمیدا محمودیان برگزار شد تا بعد از ۷۰ سال شاهد حضور یک وزنه بردار بانو از ایران روی تخته وزنه برداری در یک رویداد بین المللی باشیم.

محمودیان ملی پوش گلستانی وزنه برداری ایران به عنوان نخستین نماینده کشورمان در وزنه برداری بانوان، نام خود را در تاریخ ورزش و وزنه برداری ایران به ثبت رساند و برای نخستین بار، یک وزنه بردار بانوی ایرانی در مسابقات بین المللی پای روی تخته مسابقات وزنه برداری نوجوانان آسیا گذاشت.

محمودیان در دسته ۵۸ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در ۵ وزنه بردار رقابت کرد.

حرکت یک ضرب

محمودیان به رغم بی تجربگی با اعتماد بنفس خوبی روی تخته حاضر شد و هر سه حرکت خود را با موفقیت انجام داد و سه وزنه ۴۰، ۴۵ و ۴۸ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

حرکت دوضرب

حرکت دوضرب: محمودیان در حرکت دوضرب وزنه های اول و سوم را به ترتیب با ۴۸ کیلوگرم و ۵۴ کیلوگرم با موفقیت مهار کرد اما وزنه دوم را انداخت.

بدین ترتیب وی موفق شد تا در مجموع رکورد ۱۰۲ کیلوگرم را ثبت کند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اولین وزنه بردار بانوی ورزش ایران کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا