فرهنگی

اولین پیام تبریک به دکتر اسماعیلی از سوی نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت

پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اولین پیام تبریک به دکتر محمدمهدی اسماعیلی از سوی نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات در حساب توییتری وی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری صفحه اقتصاد، پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات موفقیت دکتر محمد مهدی اسماعیلی در کسب رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی و انتخاب وی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام توییتری پاک آیین آمده است:

«اعتماد مجلس به دکتر محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فاضل، مومن و انقلابی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهل رسانه را به آینده ای روشن امیدوار کرد؛ به خصوص که خانه های مطبوعات سراسر کشور و تشکل های رسانه ای هفته ها پیش از این انتخاب به گرمی استقبال کرده بودند».

تسلط محمدمهدی اسماعیلی بر منظومۀ فکری فرهنگی و سیاسی مقام معظم رهبری وی را به چهره‌ای آشنا در هم‌اندیشی‌ها و همایش‌های فرهنگی جبهۀ انقلاب و همچنین در بین اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور تبدیل کرده است. به‌طوری که با طراحی و برگزاری بیش از هفتاد دورۀ کارگاه‌های دانش‌افزایی برای اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور در نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در طول این سال‌ها و در جمع‌های مختلف جوانان از جمله در اردوها، نشست‌ها و همایش‌های دانشگاه‌ها، با بیش از صدها مقالۀ علمی و سخنرانی‌های مختلف نقش بسزایی در تبیین مبانی گفتمان فرهنگی‌، فکری و سیاسی انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا