اخبار داغ

بازداشت دختر اینستاگرامی به جرم انتشار کلیپ های رقص+مائده هژبری کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بازداشت دختر اینستاگرامی به جرم انتشار کلیپ های رقص+مائده هژبری کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر بازداشت و دستگیری دختری که کلیپی از عکس های خود را در اینستاگرام منتشر می کرد، بازتاب های زیادی پیدا کرده است. «مائده هژبری» نام دختری است که گفته می شود بازداشت شده است. گفته می شود مائده هژبری مربی رقص است و در رشته ورزشی پارکور هم فعالیت دارد.

در اردیبهشت ماه بود که سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا، در یک نشست خبری از بررسی ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی با محتوای مستهجن و مبتذل خبر داد و گفت: «اقدامات پلیس فتا برای شناسایی ادمین این پیج‌ها در حال انجام است».

سه هفته پس از این هشدار، بر روی صفحه‌های تعدادی از مربیان رقص که از فضای اینستاگرام برای آموزش و بازاریابی استفاده می‌کردند، پیامی منتشر شده است مبنی بر بسته شدن این صفحه ها.

این دستور که به جای عکس پروفایل و به عنوان یک پست جداگانه در صفحه‌های این افراد منتشر شده از این قرار است: «این صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید».

الناز قاسمی، مائده هژبری ، شاداب شکیب ، کامی یوسفی و بارش  از جمله افرادی هستند که با صد‌ها هزار دنبال کننده، صفحه خود را از دست داده اند و تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها پاک شده است.

در این کلیپ بخشی از فعالیت های مائده هژبری را در زمینه ورزش پارکور می بینید:

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بازداشت دختر اینستاگرامی به جرم انتشار کلیپ های رقص+مائده هژبری کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا