تلویزیونسریال خارجی

اسامی بازیگران و داستان سریال سایه های آبی Shades of Blue + معرفی نقش ها

اسامی بازیگران و داستان سریال سایه های آبی Shades of Blue به همراه معرفی نقش های بازیگران سریال سایه های آبی با حضور جنیفر لوپز در این مطلب. سریال سایه‌ های آبی Shades of Blue یک مجموعه تلویزیونی جنایی است که طرفداران زیادی دارد. این سریال محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا است که از ژانویه بر روی شبکه ان‌بی‌سی پخش می شد. شبکه تولید کننده این سریال NBC است. تا کنون ۳ فصل از این سریال توسط شبکه NBC ساخته شده و در حالیکه قرار بود فصل چهارم آن نیز ساخته شود، با عدم همکاری جنیفر لوپز بازیگر اصلی سریال، این فصل ساخته نخواهد شد.

بازیگران و داستان سریال سایه های آبی
بازیگران و داستان سریال سایه های آبی

فصل سوم این سریال در ده اپیزود، از ۱۷ ژوئن ۲۰۱۸ روی آنتن شبکه NBC رفت. در یک اطلاعیه رسمی جنیفر لوپز -که علاوه بر بازیگر، بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی هم در پروژه حضور دارد-  اشاره کرد که داستان سریال Shades Of Blue به پایان طبیعی خودش رسیده است. او در این مورد گفت: «ما یک قوس داستانی سه فصلی منظوم طراحی کردیم برای اینکه سفر هارلی چطور به پایان برسد، که رستگاری واقعی است.»

جنیفر لوپز همچنین ادامه داد: «راهی که تنها هارلی می توانست تمامش کند — راه سخت، مسیر کمتر رفته شده.» با این حساب، آنها قصد دارند سریال را زمانی که داستان خودش به پایان می رسد تمام کنند، نه زمانی که مثلا با کاهش بیننده یا رتبه روبرو می شود.

بازیگران و نقش هایشان

جنیفر لوپز در نقش کارآگاه هارلی سانتوس؛ یک افسر فاسد با پلیس نیویورک حوزه ۶۴ام بروکلین و خبرچین اف‌بی‌آی برای نیروی عملیاتی مبارزه با فساد اداری

دایو اوکینی در نقش کارآگاه مایکل لومان؛ یک کارآگاه تازه‌کار اختصاص داده شده به حوزه ۶۴ام که در یکی از روزهای اول کاری خود، به‌طور تصادفی یک فرد مظنون به قاچاقچی مواد مخدر بودن را به ضرب گلوله کشته است که باعث می‌شود او به عذاب وجدان بزرگی دچار شود. همچنین هارلی به او کمک کرد تا بر کارش سرپوش بگذارد.

ری لیوتا در نقش ستوان مت وزنیاک؛ فرمانده فاسد حوزه ۶۴ام و هدف اصلی در تحقیقات مبارزه با فساد اداری

وارن کول در نقش مأمور ویژه رابرت استال؛ مأمور اف‌بی‌آی که وظیفه اش مبارزه با فساد اداری و کنترل سانتوس است.

سارا جفری در نقش کریستینا سانتوس؛ دختر ۱۷ ساله هارلی و یک نابغه موسیقی

همپتون فلوکر در نقش کارآگاه مارکوس توفو

وینسنت لارسکا در نقش کارآگاه کارلوس اسپادا

دریا د ماتیو در نقش کارآگاه تس نازاریو

 

بازیگران مهمان:
سانتینو فونتانا، مایکل اسپر، جینو آنتونی، انی چانگ، لسلی سیلوا، مارک دکلین، کاترین کیتس، اریکا اش و …

 

سریال سایه های آبی
سریال سایه های آبی

خلاصه داستان

هارلی سانتوس (جنیفر لوپز) یک مادر مجرد کاریزماتیک و همچنین یک کارآگاه باهوش و زرنگ در قلب اعضای همبسته‌ی کارآگاهان بروکلین است که توسط ستوان «مت وازنیاک» (ری لیوتا) فرماندهی می‌شود. «وازنیاک» شخصیتی معمایی دارد. او پلیسی دروغگو، حیله‌گر و فاسد است که اغلب تیمش را به سمت انجام کارهای فراقانونی هدایت می‌کند.

در این میان اف‌بی‌آی که به انجام کارهای غیرقانونی در بروکلین مشکوک شده، «هارلی» را به عنوان مامور محفی خود در نظر می گیرد. «هارلی» که حالا نقش خبرچین اف‌بی‌آی را هم پیدا کرده تلاش می‌کند به گونه‌ای عمل کند که دستگیر نشود. او دوست ندارد از دخترش جدا شود. در ادامه کم کم «هارلی» و مامور ویژه اف‌بی‌ای به هم نزدیک می‌شوند و «وازنیاک» هم متوجه می‌شود یک خبرچین در میان آنهاست و تلاش می‌کند او را پیدا کند و بکشد. در این میان انجام کارهای غیرقانونی توسط «وازنیاک» ادامه پیدا می‌کند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا