اخبار داغ

با زن صیغه‌ای‌ام داخل اتاق تنها بودم که همسرم مچم را گرفت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

با زن صیغه‌ای‌ام داخل اتاق تنها بودم که همسرم مچم را گرفت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حمید، ۳۱ ساله ای که به اتهام قتل، با شکایت خانواده همسرش دستگیر شده بود در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: پس از گرفتن دیپلم و پایان خدمت سربازی ام، در یک شرکت ساختمانی به عنوان کارمند مشغول به کار شدم.
این مرد ادامه داد: در همین روزها پدر و مادرم چند دختر را که از آشنایانمان بودند برای ازدواج با من در نظر گرفته بودند، اما من می خواستم برای رهایی از همه سختی هایی که به خاطر وضعیت مالی نامناسب دچار آن بودم با دختری از یک خانواده پولدار ازدواج کنم ولی چنین فرصتی برایم فراهم نمی شد.حمید افزود: سال ها گذشت و من هم چنان در پی یافتن دختری زیبا و پولدار بودم تا این که یک روز برای انجام امور اداری شرکت، وارد یک کارخانه تولیدی بزرگ شدم آن روز دختری که در اتاق رئیس کارخانه بود توجهم را به خود جلب کرد. وقتی فهمیدم آن دختر که در حال سوارشدن به خودروی گران قیمتی بود دختر رئیس کارخانه است و خودش نیز یک شرکت خصوصی دارد، دیگر درنگ را جایز ندانستم و تصمیم گرفتم تا خودم را به او نزدیک کنم.وی گفت: آن روز با پرس و جو از نگهبان کارخانه، اطلاعات زیادی را درباره او و محل کارش به دست آوردم. سپس با توسل به انواع حیله هاو بهانه ها، موفق شدم آن دختر را در دام عشق خودم گرفتار کنم. طولی نکشید که با وجود مخالفت خانواده سولماز، ما با یکدیگر ازدواج کردیم اما من نمی توانستم حتی اندکی از مخارج عروسی مجلل را فراهم کنم.حمید ادامه داد: به همین خاطر مراسم ازدواج ما به تاخیر افتاد و پدر سولماز مجبور شد همه مخارج را به عهده بگیرد ولی شانس با من یار نبود و هر بار به خاطر مرگ یکی از بستگانشان مراسم ازدواج ما برگزار نمی شد، تا این که ۵ سال سپری شد و در این مدت من نتوانستم هیچ علاقه قلبی به سولماز پیدا کنم این گونه بود که با دختر دیگری به نام رکسانا در محل کارم ارتباط برقرار کردم و او را صیغه خود کردم.

راز لو رفتن رابطه پنهانی من با زن صیغه‌ای

وی افزود: سولماز که به من مشکوک شده بود، یک روز در اتاق محل کارم را قفل کرد و درحالی که من و آن دختر داخل اتاق تنها بودیم با پلیس تماس گرفت از آن روز به بعد، اختلافات ما شدت یافت. تا این که من یک واحد آپارتمانی کوچک خریدم اما سولماز که نسبت به من کاملا بی اعتماد شده بود خواست تا منزل را به نام او ثبت کنم و یا این که حق طلاق را به او بدهم وقتی با مخالفت من مواجه شد، شروع به سروصدا کرد. من هم یک لحظه او را هل دادم که سرش به میز شیشه ای خورد و جان باخت.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

با زن صیغه‌ای‌ام داخل اتاق تنها بودم که همسرم مچم را گرفت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا